VOJNIČKA METODA: Evo kako zaspati za dvije minute...

Iako je nesanica često uzrokovana nekim zdravstvenim problemom, dok ne otkrijete uzrok, iskušajte vojničku metodu uz koju je moguće zaspati u 120 sekundi; više od 95 posto osoba primijetilo je poboljšanje nakon šest tjedana primjene

  • Zdravlje

  • 24. Okt. 2018  24. Okt. 2018

  • 0

Milijuni ljudi diljem svijeta imaju problema sa snom. Oni koji su se zatekli u krevetu spremni za miran i duboki odmor, znaju koliko može biti teško ako san jednostavno ne ide na oči. Postoje tisuće metoda kojima si "dežurni nespavači" pokušavaju pomoći, ali najbitnije je pronaći vlastiti učinkoviti način i pritom isprobavati opcije na madracu koji vam u potpunosti odgovara.

Ova se metoda počela koristiti u američkoj vojnoj službi, u kojoj su odmor i čvrst san preduvjeti za uspješno odrađivanje svakodnevnih zadataka i treninga. Metoda je proslavljena i u knjizi pod nazivom "Relax and Win: Championship Performance" koja se bavi temama za poboljšanje sportskih dostignuća i opuštanja prije ili nakon sportskih natjecanja.

Vojna tehnika uz koju je moguće zaspati u samo dvije minute podrazumijeva savladavanje nekoliko koraka:

1. Mišići na koje zaboravljamo

Prvi je opuštanje mišića. Naglasak je na onim mišićima na koje ponekad potpuno zaboravljamo. Da biste uspješno savladali prvi korak, potrebno je opustiti mišiće na licu, misleći pritom na čeljust, jezik, područje oko očiju.

2. Padanje ramena i izbacivanje pritiska iz vrata

Sljedeći je korak dopustiti ramenima da padnu i kratko se koncentrirati na vrat, koji također morate opustiti.

3. Mislili ste da znate disati?

Treći korak podrazumijeva da niste zaboravili na disanje. I to ne bilo kakvo disanje. Tijekom ležanja na leđima imate najviše šanse disati ispravno. Tužno je što većinu dana ne možemo biti dovoljno fokusirani na disanje koje bi se trebalo događati u trbuhu, a ne u prsima, kako je to uobičajeno. Zato prije spavanja, zbog položaja u kojem se tijelo nalazi, imate šansu to odraditi ispravno. Udišite duboko, a zrak skupljajte u trbuhu. Zadržite ga tri sekunde i polako ispustite. Zvuči prilično jednostavno, a u praksi zaista funkcionira i već nakon nekoliko udisaja i izdisaja osjetit ćete potpunu opuštenost uz koju san na oči dođe mnogo prije nego što očekujete.

4. Nastavite s opuštanjem ostalih dijelova tijela

Nakon što ritam udisaja i izdisaja postane potpuno prirodan, fokus prebacite na opuštanje ruku i nogu. Iako se ne zna točno zašto, jači osjećaj ugode primijetit ćete ako dlanove otvorite prema gore.

5. Vizualizacija

Konkretno, ova vojna metoda uspavljivanja podrazumijeva da vizualizirate ležanje u čamcu na mirnom jezeru. Pritom je pogled usmjeren prema nebu. Ako ova vizualizacija ne upali kod vas, svakako je poželjno zamisliti bilo koji prizor koji će vama omogućiti mirnoću.

Savjet plus: Mjesto na kojem pokušavate zaspati prilagodite svojim potrebama.

(Zadovoljna.hr)

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...