Hronika
NEBO SE IZNENADA POTPUNO SMRAČILO: Dramatične posljedice velikog nevremena u Splitu, brojne gradske ulice pod vodom (VIDEO, FOTO)
Prije 9 min0
Vanjskotrgovinska komora BiH organizirala je 10. jubilarni nastup kompanija iz Bosne i Hercegovine na prestižnom Međunarodnom sajmu namještaja "Imm Cologne 2020", koji se održava od 13. do 19. januara 2020. u njemačkom Kölnu
Ekonomija
13. Jan. 2020
0
Na zajedničkom štandu predstavit će se sedam bh. kompanija: Elgrad d.o.o. Teslić, Ema-Konjuh Iinternational d.o.o. Sarajevo/Teslić, Formino d.o.o. Teslić, Malak Janj d.o.o. Donji Vakuf, Minalli d.o.o. Živinice, Roccaforte d.o.o. Vitez i Senex d.o.o. Čelić.
U njihovoj ponudi dominiraju proizvodi bazirani na punom drvetu - namještaj za trpezarije, dnevne i spavaće sobe, a dvije kompanije prezentirat će i namještaj za kupaonice.
Svi izlagači štanda Bosne i Hercegovine, ali i još sedam firmi koje izlažu samostalno, predstavljene su i u reklamnoj brošuri Möbel "Made in Bosnia and Herzegovina" koji je, kao poseban dodatak, objavljen u decembarskom izdanju austrijskog stručnog časopisa za namještaj i interijer Wohnkultur.
U deceniji kontinuiranog prisustva na pomenutom sajmu, VTKBiH je u okviru grupnog štanda podržala 76 nastupa firmi iz cijele BiH, a uzevši u obzir sudjelovanje pojedinih firmi na više nastupa, podržano je ukupno 40 različitih kompanija.
Izlagači paviljona Bosne i Hercegovine su prošli faze od ponovne pojave na tržištu i postepenog stjecanja reputacije dobavljača kvalitetnog namještaja po željama kupaca pa sve do izvanrednih dostignuća firmi koje sada individualno izlažu dizajniran namještaj visoke cjenovne kategorije, a nekada su bile dio grupnog štanda BiH.
Slogan nastupa 'Tradition for Future', koji se zadržao do danas, nastao je na temelju komparativnih prednosti na koje se oslanjamo u izgradnji budućnosti izvoza namještaja iz Bosne i Hercegovine: obilje šumskih resursa, tradicija obrade drveta i afirmacija domaćeg dizajna.
Pozitivni efekti projekta su višestruki, a dva ključna odnose se na realizirani izvoz i poboljšanje imidža države.
Sumarni rezultati provedenih analiza za period izlaganja od 2011. do 2019. ukazuju da je ukupna izvozna prodaja realizirana po osnovu kontakata ostvarenih na ovom sajmu iznosila oko 9,3 miliona eura, a ukupna očekivanja daljnjeg izvoza u postsajamskom periodu iznose dodatnih 17,8 miliona eura.
Za efekt poboljšanja imidža Bosne i Hercegovine najzaslužnije su kompanije koje su, uz minimalnu institucionalnu podršku, uspjele izgraditi vlastiti brend baziran na originalnom dizajnu namještaja, za što su u najkompetentnijim stručnim krugovima na tržištu Evrope zaslužile najviša priznanja i nagrade.
Hronika
NEBO SE IZNENADA POTPUNO SMRAČILO: Dramatične posljedice velikog nevremena u Splitu, brojne gradske ulice pod vodom (VIDEO, FOTO)
Prije 9 min0
Regija
JULI JE, A TEMPERATURA NULA STEPENI: U Sloveniji pao snijeg
Prije 16 min0
Ekonomija
ČOKOLADA POSTAJE LUKSUZ?: Cijene otišle u nebo, ali potražnja ne jenjava
Prije 19 min0
Politika
JELENA TRIVIĆ O DODIKOVOJ "NAGODBI SA POLITIČKIM SARAJEVOM": "Srbima se nameće da prihvataju presude Suda BiH"
Prije 20 min0
Ekonomija
KRALJ PIJACE PRIZNAO KAKO VARAJU KUPCE: "Znaš kako znamo ko ima para?" (VIDEO)
05. Jul. 20250
Ekonomija
PLAN JE POTPUNO RAZRAĐEN: Evo kada će Lidl otvoriti svoje markete u BiH...
07. Jul. 20250
Ekonomija
PILOT OTKRIO SUROVU ISTINU O SVOM ZANIMANJU: "Mnogi se začude kad čuju kolika mi je plata" (VIDEO)
06. Jul. 20250
Ekonomija
IMA 77 GODINA I JOŠ NE MOŽE U PENZIJU: Napravio grešku koju sada skupo plaća
Prije 16h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.