Politika
OVO SU STRANKE U RS-u KOJE SU U OZBILJNIM PROBLEMIMA PRED IZBORE 2026. GODINE: Dok se nekima osipa...
Prije 21 min0
Nakon Audija i Volkswagena još su neki proizvođači promijenili izglede svojih logotipa
Auto
07. Apr. 2020 07. Apr. 2020
0
Uslijed pandemije koronavirusa pravilo društvenog distanciranja je vjerojatno najvažnija mjera u suzbijanju širenja. VW grupa se aktivno uključila u promociju te mjere, a aktivni su i neki drugi.
I dok čekamo da Kia promijeni svoj logo, navodno u smjeru modernijeg slovnog zapisa, Hyundai je jednostavno morao reagirati. Naime, njegov logo u obliku nakošenog slova H zapravo prikazuje rukovanje dvije osobe. Kako je jedino preporučljivo rukovanje ono laktovima, Korejci su sada taj logo malo osvježili.
Did you know that our logo represents two people shaking hands? We reimagined it since #socialdistancing is important for all of our safety.
— Hyundai Worldwide (@Hyundai_Global) March 30, 2020
#strongertogether #hyundai #progressforhumanity pic.twitter.com/yFZzfOUFK4
Aktivan je i Mercedes, koji je na društveno distanciranje uputio smanjenjem zvijezde u svom logotipu, a sve kako bi se odvojila od prstena koji je okružuje. Dobra je vijest kako se radi tek o prigodnim promjenama za potrebe aktivnosti na društvenim mrežama.
(Index.hr)
Politika
OVO SU STRANKE U RS-u KOJE SU U OZBILJNIM PROBLEMIMA PRED IZBORE 2026. GODINE: Dok se nekima osipa...
Prije 21 min0
Svijet
IZVJEŠTAJ O AVIONSKOJ NESREĆI U INDIJI: Na snimku iz pilotske kabine čuje se kako jedan pilot pita drugog zašto je...
Prije 31 min0
Sport
A SVI SU TAKO SKUPI: Xabi Alonso prekrižio tri igrača Reala nakon debakla od PSG-a, pokušat će inkasirati...
Prije 43 min0
Zdravlje
DETALJNO SECIRANJE SAMO JEDNE CIGARETE: Evo šta vašem tijelu čini svaki dim koji udahnete
Prije 57 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.