Regija
JADRANKA KOSOR, OTVORENO: "Plenković je spreman prijeći svima preko svega, samo ne može jednom čovjeku u Hrvatskoj..."
Prije 14 min0
Iz Japana dolazi kit koji će Suzukijevu minijaturu pretvoriti u europsku legendu.
Auto
31. Maj 2020
1
Renault 4 je definitivno zaslužio ući u top 100 najznačajnijih automobila u povijesti, a s time će se složiti svako ko je sjeo za volan ovog "Malog diva". Vole ga i u Japanu, gdje tamošnji tuner nudi mogućnost modifikacije automobila u stilu "četvorke" već petnaestak godina.
Nudi ga DAMD Styling Effect, ista ona kompanija poznata po preradi novog Suzukija Jimnyja u stilu G klase. I ovdje je Suzuki baza, ali model Alto Lapin. Kei automobil košta 8000 eura, a onda još morate računati i na trošak modifikacija prednjeg i stražnjeg kraja koji stoji 2950 eura.
Podsjetimo, Renaultov odgovor na Citroena 2CV se proizvodio od 1961. do 1994. godine, a prodano je više od osam miliona primjeraka. Četvorka je zahvaljujući svojoj praktičnosti i niskim troškovima vlasništva bio popularan i kod nas. Jedan je od modela koji su se proizvodili u bivšoj Jugoslaviji.
Regija
JADRANKA KOSOR, OTVORENO: "Plenković je spreman prijeći svima preko svega, samo ne može jednom čovjeku u Hrvatskoj..."
Prije 14 min0
Društvo
"NAŠ ODGOVOR TREBA BITI...": Ramiz Salkić odgovorio na prijetnje Dodikovog režima
Prije 19 min0
Politika
IRFAN ČENGIĆ: "Više ne krivim Nikšića, SDP treba voditi čovjek koji je dobio najviše glasova"
Prije 24 min1
Svijet
MINISTAR IZRAELA DOŽIVIO TEŽAK UDES: Automobil završio na krovu, stvari iz vozila rasute po putu (FOTO, VIDEO)
Prije 38 min0
Auto
IZUM KOJI MIJENJA SVE: Hyundai se hvali revolucionarnim rješenjem koje će obradovati vozače, ali i putnike…
24. Apr. 20240
Auto
IZBJEGNITE RIGOROZNE KAZNE: Ukoliko automobilom idete u Europsku uniju ovo trebate znati…
Prije 12h0
Auto
SAVJETI ZLATA VRIJEDNI: Ukoliko u vožnji čujete ovakav zvuk motora – odmah krenite kod automehaničara…
25. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.