RAZLIKA JE DRASTIČNA: Njemački stručnjak otkriva nove detalje o dizel motorima nove generacije, ovo mnogi nisu očekivali…

Velike rasprave se vode o dizelašima i, općenito, motorima s unutarnjim sagorijevanjem.

  • Auto

  • 28. Jun. 2020  

  • 0

Evropska unija iz godine u godinu postavlja sve strože granice po pitanju emisije CO2, a s Volkswagenovim lažiranjem emisija štetnih plinova dizelaši su postali predmet demoniziranja zbog visokih emisija po zdravlje opasnih dušikovih oksida.

„Zahvaljujući strožim standardima o emisiji, kao što je Euro 6d Temp standard uveden 2017. godine, emisije dušikovih oksida u novim modelima dramatično su pale. Zahvaljujući RDE (Real Driving Emissions, ili Mjerenja stvarne potrošnje) metodi mjerenja koja je uvedena prije nekoliko godina, kupci također mogu biti sigurni da će vozila praktički udovoljiti ovim malim vrijednostima. Stroga mjerenja ispušnih plinova čak su pokazala da je zrak koji izlazi iz ispušnih plinova najsavremenijeg dizela manje zagađen od zraka koji je prethodno usisan“ rekao je njemački stručnjak Hans-Georg Marmit, iz organizacije KÜS.

Primjer je upravo Volkswagen, koji je u 2,0 TDI motor uveo dvostepeni sistem pročišćavanja ispušnih plinova. U sistem se dvaput ubrizgava AdBlue, tekućina koja reducira emisije dušikovih oksida. No, je li to dovoljno pokazat će nove analize emisija štetnih plinova.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...