KREĆE SE PREMA ZEMLJI: Dvije tinejdžerice otkrile asteroid koji će pored naše planete proći...

Dvije tinejdžerice iz Indije, uz pomoć slika s teleskopa Univerziteta na Havajima, otkrile su asteroid koji se kreće prema Zemlji, objavio je indijski Institut za obrazovanje o svemiru, prenosi Hina.

• 28. Jul. 2020  28. Jul. 2020

Asteroid se trenutno nalazi blizu Marsa i očekuje se da će proći blizu Zemlje za oko milion godina, izvijestio je SPACE India, privatni institut na kojem su dvije četrnaestogodišnjakinje prolazile obuku, prenosi Reuters.

"Veseli me što ćemo dobiti priliku nadjenuti ime asteroidu", rekla je Vaidehi Vekariya, koja je dodala da jednog dana želi postati astronautkinja, kao i njezina prijateljica Radhika Lakhani.

Potencijalna opasnost za Zemlju

Asteroid, koji su naučnici nazvali HLV2514, može biti formalno 'kršten" tek nakon što NASA potvrdi njegovu planetarnu putanju, izjavila je glasnogovornica agencije SPACE India, koja navodi da su djevojke koristile specijalizirani softver za analizu slika snimljenih teleskopom Pan-STARRS na Havajima te da su do otkrića došle u junu.

Asteroidi i komete predstavljaju potencijalnu opasnost za Zemlju, a naučnici ih svake godine otkriju na hiljade.

Godine 2013. asteroid teži od Eiffelovog tornja eksplodirao je iznad centralne Rusije. Tada je od posljedica udara povrijeđeno više od 1.000 ljudi.