Evropa
KRITIKA IZ JEVREJSKOG LISTA U BERLINU: "AfD negira genocid u Srebrenici uprkos sistemskom planu srpskih nacionalista..."
Prije 18 min0
Svijet je odavno globalno selo, a s "alatima" poput Googlea, prikupljanje podataka postalo je vrlo jednostavno.
Auto
29. Jul. 2020 29. Jul. 2020
0
Tako je kompanija Holts Auto uzela Google Keyword Planner i tokom godinu dana pratila koju automobilsku kompaniju najčešće tražimo.
Svjetski pobjednik je BMW, koji je na prvom mjestu u čak 137 država u svijetu. Prednost BMW-a u odnosu na drugoplasiranu Toyotu je ogromna. Na trećem mjestu je Mercedes-Benz, a na četvrtom je Tesla. Peto mjesto pripada Chevroletu.
U Evropi poredak je: BMW, Toyota, Tesla, Ferrari, Volkswagen, tim redom od prvog do petog mjesta.
U Kneževini Monaco najtraženiji je Ferrari, a prema podacima Holts Auta, automobilska marka koju najviše "guglaju" u regionu je BMW. Istina, od zemalja bivše Jugoslavije, u istraživanje je uključena samo Hrvatska, ali u cijeloj Evropi, osim u Norveškoj i Švedskoj (Tesla) te Finskoj i na Islandu (Toyota), BMW je najtraženija automobilska marka.
(SB)
Evropa
KRITIKA IZ JEVREJSKOG LISTA U BERLINU: "AfD negira genocid u Srebrenici uprkos sistemskom planu srpskih nacionalista..."
Prije 18 min0
Politika
PORUKA ALEKSANDRA OLENIKA IZ POTOČARA: "Poricanje genocida je novi zločin režima u Srbiji, priznanja još uvijek nema zbog..."
Prije 27 min0
Društvo
RIJEČI FADILE EFENDIĆ, PREDSJEDNICE UDRUŽENJA "SREBRENIČKE MAJKE", TREBA PROČITATI I ZAPAMTITI: "Teško onome ko nekog mrzi, on sam sa sobom..."
Prije 41 min0
Ekonomija
DOMAĆA KOMPANIJA NOVI VLASNIK, A BROJNA PITANJA ČEKAJU ODGOVORE: U ArcelorMIttalu radi 2.000 ljudi, a iz Sindikata...
Prije 54 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.