[{"img":"\/img\/default\/no-photo.jpg","full":"\/img\/default\/no-photo.jpg","caption":"","bg":"cdc4ba"},{"img":"\/img\/default\/no-photo.jpg","full":"\/img\/default\/no-photo.jpg","caption":"","bg":"09071f"},{"img":"\/img\/default\/no-photo.jpg","full":"\/img\/default\/no-photo.jpg","caption":"","bg":"170a69"},{"img":"\/img\/default\/no-photo.jpg","full":"\/img\/default\/no-photo.jpg","caption":"","bg":"09071f"},{"img":"\/img\/default\/no-photo.jpg","full":"\/img\/default\/no-photo.jpg","caption":"","bg":"170a05"},{"img":"\/img\/default\/no-photo.jpg","full":"\/img\/default\/no-photo.jpg","caption":"","bg":"0e0a25"},{"img":"\/img\/default\/no-photo.jpg","full":"\/img\/default\/no-photo.jpg","caption":"","bg":"2e1b3e"},{"video":"http:\/\/www.youtube.com\/watch?v=DTjd_ueYidc","caption":"Nova ULTRA! Dobra svima!"}]
Ultra paketi BH Telecoma dočekuju ljeto u novom, osvježenom i još energičnijem vizuelnom i zvučnom izdanju.Nakon uspješne kampanje pod nazivom Ultra nas veže koja je realizirana prije tri godine u saradnji sa mladom muzičkom zvijezdom Markom Bošnjakom i poznatim bh. glumcem Mariom Drmaćem, iz BH Telecoma stiže novi spot za popularnu Ultra uslugu.
Novi spot već uveliko plijeni pažnju gledalaca, naročito mlađe populacije jer se u njemu pojavljuju poznati influenseri i Youtuberi:
Bakir Karasalihović - Baake i
Adnan Cerić – CeriX. Rasplesana
Fresh Generation ekipa i frontmen grupe
Velahavle, Samir Hodović Sake, u dinamičnom ritmu pod neonskim svjetlima sve pozivaju na Ultra pozitivu.
"Ovo je prva u nizu moćnih saradnji koja će se proširiti i na naš novi album", napisao je Sake na svom Facebook profilu, našalivši se da Ćiro i Tarik sada mogu malo da odmore.
Slobodniji i ležerniji dizajnerski pristup, uz korištenje elemenata street art kulture sa pripadajućim sloganima, čini jednu cjelinu i daje Ultri novu prepoznatljivu energiju. Ton i stil komunikacije Ultra branda su prilagođeni mlađoj generaciji kroz dinamičniji, pozitivniji, upečatljiviji, te pomalo funky pristup, drugačiji od do sada viđenog u svijetu advertisinga.
Inače, Ultra je najpopularnija usluga BH Telecoma koja broji više od million korisnika i omogućava komuniciranje u mobilnoj mreži bez zasnivanja ugovornog odnosa, uz odabrane dokupe saobraćaja.
"Nakon uspješnog korporativnog rebrendinga koji smo uradili prije dvije godine, a koji je osvojio priznanja na No Limit festivalu, odlučili smo da naš najpopularniji brend Ultra približimo mlađoj generaciji kroz vizuale koji su im bliski. Ovo je početak promocije novog Ultra koncepta u kojem smo pripremili brojne novosti i iznenađenja za naše korisnike kroz razne događaje, druženja sa poznatim Youtuberima i takmičenja. Nova kampanja je rezultat zajedničkog rada kreativnih timova iz BH Telecoma i agencije Fabrika", izjavio je Elvedin Kanafija, direktor Direkcije za promociju, prodaju i podršku BH Telecoma.
Produkciju i režiju video spota potpisuje kreativni tim agencije
Fabrika – režija
Salem Kapić Kantardžić, montaža
Antonio Ilić, direktor fotografije
Almir Đikoli, muzički aranžman
Duško Šegvić i producent
Elvedina Džeko.
Tim kreativaca koji se pobrinuo za izgled glumaca i specijalne body art efekte čine
Maja Talović i
Naida Đekić, dok je kostime osmislila
Irma Smaje. Scenografiju prekrivenu floroscentnim grafitima samo za potrebe snimanja oslikao je jedan od najpoznatijih bh. grafitera,
Himzo Sinanagić.
Kreativni tim BH Telecoma koji je učestvovao u realizaciji kampanje činili su
Emir Kapetanović,
Maida Budnjo-Hurla,
Aida Pašić-Hadžiselimović,
Nermin Kuldija i
Nađa Lutvikadić Fočo.
"Kada imate kvalitetnu ekipu i povjerenje klijenta, posao se radi s lakoćom i uživanjem" kazao je
Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor agencije Fabrika.
Više o Ultra paketima BH Telecoma možete saznati
ovdje.
Dio atmosfere sa snimanja novog spota možete pogledati na videu.
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.