Regija
PENAVA PROZVAO PLENKOVIĆA: "Ode sva HDZ-ova državotvornost, sve što je Tuđman gradio godinama je ovaj rasturio"
Prije 10 min0
Do kraja ove decenije, trećina ukupno prodatih novih automobila na svijetu bit će električna vozila - pokazalo je istraživanje konsultantske kompanije "Deloitte", objavljeno danas.
Auto
04. Avg. 2020 04. Avg. 2020
0
Time bi broj prodatih električnih vozila u jednoj godini u svijetu dosegao 31,1 milion, deset miliona više nego što se ranije predviđalo, objavio je "Deloitte" na osnovu istraživanja "Električna vozila: Postavljanje smjera za 2030. godinu".
Kako je navedeno, uprkos poremećajima koje je izazvala pandemija koronavirusa, očekuje se da će ukupna prodaja električnih vozila u ovoj godini dostići 2,5 miliona širom svijeta.
Na osnovu godišnje stope rasta od 29 odsto, istraživanje procjenjuje da će prodaja dostići 11,2 miliona u 2025. godini i 31,1 milion do 2030. godine, u kojoj bi električna vozila predstavljala 81 posto svih prodatih novih vozila.
"Deloitte" je kao ključni faktor rasta prodaje električnih vozila u narednih deset godina identifikovao "promjenu sentimenta potrošača", jer mnoge prepreke za prihvatanje električnih vozila postepeno nestaju.
Direktor beogradske kancelarije "Deloittea" i glavni partner u Sektoru za finansijski konsalting Darko Stanisavić kazao je da visoka cijena električnih vozila zasad ograničava prodaju, ali bi broj potencijalnih kupaca trebalo da se poveća kako se trošak za ta vozila sve više izjednačava s benzinskim i dizelskim ekvivalentima.
"Sve više modela novih električnih vozila, u kombinaciji s rastućim tržištem polovnih električnih vozila, znači da će električna vozila za mnoge postati pristupačniji izbor. Prevazilaženje zabrinutosti potrošača oko dometa vožnje i utisak nedostatka infrastrukture za punjenje, bit će važni faktori, jer sve više vozača razmišlja o pogodnostima prelaska na električna vozila", kazao je on.
Dodatni faktori koji bi mogli dovesti do rasta kupovine električnih vozila uključuju povoljno regulatorno okruženje - finansijske podsticaje i ciljeve smanjenja emisije ispušnih plinova, kao i raspon modela električnih vozila dostupnih na tržištu, ukazano je u istraživanju.
Također, s obzirom na to da službeni automobili i vozni park i dalje predstavljaju većinu ukupne prodaje novih automobila, prelazak na električna vozila na korporativnom nivou dodatno će poboljšati opšti, globalni prelazak na električna vozila.
"Iako je ukupna prodaja automobila opala u ovom periodu (zbog pandemije), električna vozila su pokazala otpornost u nekim regionima u poređenju s ostatkom tržišta", rekao je Stanisavić.
Kako se, prema procjenama, ukupna godišnja prodaja automobila u svijetu neće do 2024. godine vratiti na nivo prije pandemije, čak i ako se vrati rast prodaje benzinskih i dizelskih vozila, vjerovatno će uskoro uslijediti pad njihovog tržišnog udjela, smatra on.
Regija
PENAVA PROZVAO PLENKOVIĆA: "Ode sva HDZ-ova državotvornost, sve što je Tuđman gradio godinama je ovaj rasturio"
Prije 10 min0
Sjećanje
IZVRŠIOCI ATENTATA JOŠ NISU PRONAĐENI: Odata počast ubijenom Jozi Leutaru povodom 25. godišnjice smrti
Prije 16 min
Politika
DODIK TVRDI DA JE OHR TRAŽIO SASTANAK NJEGA I SCHMIDTA: "Ja sam ugasio svoje račune u banci, idem do kraja, u novu fazu..."
Prije 22 min1
Estrada
HARIS DŽINOVIĆ ZVANIČNO RAZVEDEN: "Melina je nikakva, voli samo pare, a prevaru ne praštam!"
Prije 32 min0
Auto
TO JE TRIK-PITANJE ZA PROVJERU: Ako vas zaustavi policija, na ovo pitanje uvijek morate odgovoriti s “ne”
26. Mar. 20240
Auto
NAPAD NA KONKURENCIJU: Kinezi drastično snizili cijene električnih i hibridnih automobila, najprodavaniji gradski SUV sada košta samo…
26. Mar. 20240
Auto
SEKUNDE DO KATASTROFE: Vozačica skupocjenog električnog Porschea napravila kardinalnu grešku, pogledajte kako je sve završilo…
27. Mar. 20240
Auto
SEMAFORI BUDUĆNOSTI DOBIJAJU ČETVRTU BOJU: Šta mislite koju, u tom širokom spektru?
Prije 20h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.