OVO NIKO NIJE OČEKIVAO: Moćni Google izgubio primat, Microsoft je zbog ovoga danas vredniji kao brend…

Na listi 20 najvrednijih tehnoloških brendova, koju je objavio BrandZ, Microsoft je preskočio Google te se nalazi na drugom mjestu.

  • HiTec

  • 14. Avg. 2020  14. Avg. 2020

  • 0

BrandZ objavio je novu listu koja se bavi najvrednijim tehnološkim brendovima na svijetu. Čelnu poziciju na listi 20 najvrednijih tehnoloških brendova zauzima Apple, iznenađenje je drugo mjesto, koje sada zauzima Microsoft, dok je Google pao na treće mjesto.

U BrandZ-u ističu da su brandovi kao što su Apple, Microsoft, Google, Tencent i Facebook, izuzetno otporni na trenutne negativne trendove na tržištu, povezane sa pandemijom koronavirusa, te pokazuju sporiji, ali siguran rast prihoda i dobiti. Međutim, spomenuti brandovi Google, Tencent i Facebook bilježe negativne rezultate na području oglašavanja (smanjenje ulaganja u oglašavanje tokom pandemije).

Na listi se nalazi ukupno 14 američkih brendova (Apple, Microsoft, Google, Facebook, IBM, Instagram, Accenture, Intel, Adobe, Salesforce, LinkedIn, Oracle, Cisco i Dell Technologies), 4 kineska brenda (Tencent, Huawei, Xiaomi i Badu), 1 južnokorejski brend (Samsung) te 1 njemački brend (SAP).

Osim ove liste 20 najvrednijih tehnoloških brendova, postoji i BrandZ-ova lista 100 najvrednijih brendova iz svih mogućih grana industrije. Ondje je na prvom mjestu Amazon, Apple je drugi, dok je Microsoft treći.

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...