GAZDA SPORTKLUBA, NOVE TV, N1 TV I TELEMACHA UŠAO U NOVI BIZNIS: United Group želi postati regionalni Amazon…

United Group, koji se akvizicijama ubrzano širi u regiji, ušao je nedavno u novo područje poslovanja – online trgovinu – s neskrivenim ambicijama da postane regionalni Amazon, izvještava Indikator.ba.

  • Ekonomija

  • 21. Avg. 2020  21. Avg. 2020

  • 0

Vodeći telekomunikacijski i medijski operater u jugoistočnoj Europi pokrenuo je krajem jula internetsku trgovinu Shoppster, u početku samo za korisnike u Srbiji, a od jeseni će ova usluga biti dostupna i u Sloveniji.

Servis će biti dopunjen još jednim prodajnim kanalom na oba tržišta, a to je vlastiti TV program Shoppster TV, koji će biti produžena ruka e-trgovini. U kasnijoj fazi, Shoppster.tv proširit će se na cijelu regiju.

Ulazak u novo poslovno područje omogućen je ovogodišnjom kupovinom internetskih trgovina Ideo.si u Sloveniji i Tako Lako u Srbiji.

Dobili odobrenje EK

United Group, koji je pokrenuo Dragan Šolak, poduzetnik iz Srbije, danas jedan od odgovornih za strateško usmjeravanje i razvoj grupe, stalno se širi na regionalnom tržištu.

Nakon nedavne kupovine bugarskog telekoma Vivacoma, grupa je objavila preuzimanje Forthneta, vodećeg ponuđača komunikacija i zabave (televizije, širokopojasnog interneta i fiksne telefonije) u Grčkoj. Forthnet zapošljava oko 1.000 osoba i pruža usluge za gotovo 700.000 korisnika i 40.000 kompanija, sa prihodom od 260 miliona eura.

1,8 miliona kućanstava u regiji koristi usluge United Groupa

Za kupovinu grčke telekomunikacijske kompanije dobili su odobrenje Europske komisije, prema pravilima Europske unije o zaštiti konkurentnosti. Prije završetka procesa kupovine, očekuje se i odluka grčkog Povjerenstva za telekomunikacije i poštu.

“United Group objedinjuje vodeće operatere i najbolje proizvođače medijskog sadržaja u jugoistočnoj Europi. S jasnom vizijom i strategijom europskog rasta u budućnosti, United Group preuzima još jednog uspješnog operetera u regiji s ciljem da tržištu od 38 miliona ljudi u osam zemalja Jugoistočne Europe i iseljenicima širom svijeta pruži telekomunikacijske usluge najnovije generacije i najbolji strani i domaći TV sadržaj”, saopćio je tada United Group.

Riječ je o trećoj velikoj akviziciji United Groupa od kada je investicijski fond BC Partners preuzeo većinsko vlasništvo u martu 2019. Prije kupovine Forthneta, objavili su završetak procesa kupovine kompanije Vivacom.

U aprilu 2020. godine, Europska komisija odobrila je tu akviziciju, dok je sporazum o preuzimanju potpisan u novembru 2019. godine, nakon što je United Group pobijedio na konkursu za kupovinu te vodeće telekomunikacijske kompanije u Bugarskoj.

Vivacom je telekomunikacijska kompanija s najvećim prihodima među operaterima u toj zemlji u proteklih sedam godina.

United Group navodno je kandidat i za kupovinu hrvatskog Optima telekoma, koji je u postupku prodaje, piše Indikator.ba.

Usto su početkom godine preuzeli Tele2 u Hrvatskoj.

Širit će asortiman

Novim akvizicijama grupa pružanje telekomunikacijskih i medijskih usluga s dosadašnjim fokusom na jugoistočnu Europu i širokom mrežom pokrivenosti širi se na još veći broj zemalja.

Donedavno je grupa poslovala u šest zemalja, preko brendova kao što su SBB, Telemach i United Media te kanala SportKlub, Nova TV i N1, te zapošljavala više od 4.400 osoba. Njihove usluge koristi više od 1,8 miliona kućanstava, a prihod je veći od 600 miliona eura.

Budući da na regionalnom tržištu nema snažne e-trgovine nego su kupci orijentirani uglavnom na Amazon, Alibabu, eBay i druge, United Group vidi šansu da postane vodeći regionalni e-trgovac.

Shoppster će, kako se najavljuje, od početka ponuditi kupcima više od 20 kategorija proizvoda, uključujući elektroniku, proizvode za dom i vrt, alate, modu, dječiju opremu i mnoge druge, a svoj prodajni asortiman proširit će u budućnosti.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...