Evropa
OVO JE NAJSIROMAŠNIJA REGIJA U EVROPSKOJ UNIJI: "Komunizam je bio bolji jer smo imali posao, a u demokratiji...!"
Prije 12 min0
CarWow ponovno donosi zanimljivu utrku ubrzanja, modificirani BMW M5 Competition odlučio je stati na crtu Ferrarijevom modelu 488 Pista.
Auto
13. Okt. 2020 13. Okt. 2020
0
Ako smatrate da je ova utrka u najmanju ruku nepoštena, razmislite ponovno! BMW M5 F90 Competition (interna oznaka F90) iz 4.4 biturbo benzinskog V8 motora serijski raspolaže sa 625 KS i 750 Nm, no ovaj Evolve tuning ima još bolje karakteristike– 800 KS i 950 Nm. Za prijenos snage zadužen je Steptronic automatski mjenjač sa osam stepeni prijenosa te xDrive pogon na sva četiri točka.
S druge strane, tu je Ferrari 488 Pista koji iz 3.9 biturbo V8 motora razvija 720 KS i 770 Nm, a pogon je na stražnje točkove putem sedmostepenog automatskog mjenjača s dva kvačila. Do stotke stiže za 2,85 sekundi.
Pogledajte ko je na kraju slavio.
Evropa
OVO JE NAJSIROMAŠNIJA REGIJA U EVROPSKOJ UNIJI: "Komunizam je bio bolji jer smo imali posao, a u demokratiji...!"
Prije 12 min0
Društvo
IZVJEŠTAJ VIJEĆA EVROPE: Većina radnika u zdravstvu o LGBTI osobama misli isto što i društvo, zaštita nedekvatna
Prije 15 min0
Šareni svijet
ESKTREMNA DJELA VJERE: Filipinci obilježavaju Veliki petak razapinjanjem i bičevanjem
Prije 17 min0
Svijet
VELIKA PODRŠKA: Bidenovoj izbornoj kampanji priskočila dva poznata lica (FOTO)
Prije 30 min0
Auto
SEKUNDE DO KATASTROFE: Vozačica skupocjenog električnog Porschea napravila kardinalnu grešku, pogledajte kako je sve završilo…
27. Mar. 20240
Auto
IZNENAĐENJE IZ NJEMAČKE: Stigao Volkswagen na tri točka, poznata i cijena…
28. Mar. 20240
Auto
SEMAFORI BUDUĆNOSTI DOBIJAJU ČETVRTU BOJU: Šta mislite koju, u tom širokom spektru?
27. Mar. 20240
Auto
BIODIZEL SE VRAĆA: Nijemci su legalizirali gorivo u potpunosti od masnoće za prženje; U Berlinu je Savezno vijeće...
26. Mar. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.