Auto
ZABORAVITE NA ŠKODU, MERCEDES, AUDI, BMW: Ovo je jedini automobil koji u serijskoj opremi ima ugrađen usisavač…
12. Jul. 20221
Proizvođači automobila godinama teže trećem stepenu autonomije, ali još ga niko nije postigao. Nije to uspjelo ni Tesli, čiji čelnici tvrda da imaju sistem autonomne vožnje, ali u stvarnosti nemaju.
Auto
07. Mar. 2021
0
Ipak, iznenada je izašla Honda s unaprijeđenom verzijom svog Honda Sensing naprednog sistema pomoći vozaču (ADAS), nazvanog Honda Sensing Elite, koje će postati prvo komercijalno dostupno vozilo s trećim sistemom autonomije (SAE Level 3) u Hondinoj limuzini Legend.
Razina 3 bitno se razlikuje od razine 2 po tome što se prelazi s djelomične automatizacije, poput Teslinog autopilota, na uvjetnu automatizaciju, što znači da automobil može čitati svoje okruženje i donositi odluke na temelju onoga što vidi. To omogućuje automobilu opremljenom sistemom Level 3 poput Honda Sensing Elite da djeluje samostalno na temelju trenutne situacije. Takva sloboda pruža se funkcijom Honda Jaming Elite Traffic Jam Pilot, koja daje automobilu kontrolu nad kočnicama, upravljačem i gasom. To pak omogućuje automobilu da zadrži daljinu, brzinu i položaj trake, a sve to čini bez ikakvog doprinosa vozača, za kojeg Honda kaže da može gledati televiziju/DVD na ekranu infotainmenta ili upravljati navigacijskim sistemom za traženje adrese odredišta.
Automobil opremljen Honda Sensing Elite može voziti iza drugog vozila unaprijed zadanom brzinom i na sigurnoj udaljenosti. Ako sistem primijeti da automobil ispred zaostaje ispod zadane brzine, sistem obavještava vozača, a zatim pomaže pri prolasku i povratku na prvobitnu traku. Sistem osigurava sigurnu promjenu prometne trake, a ako jeste, jednostavni pokret pokazivača smjera pokrenut će siguran prolazak vozila ispred. Ako sistem navede vozača da ponovno preuzme kontrolu putem zvučnih, haptičkih i vizuelnih upozorenja, ali se vozač ne uključi s kontrolama aktivirat će se pomoć u nuždi. To će automobil dovesti do sigurnog zaustavljanja uz rub ceste. Honda tvrdi da je Sensing Elite testiran u 10 miliona jedinstvenih simuliranih scenarija i 1.3 miliona kilometara stvarnog testiranja. Zasad će se ova tehnologija pojaviti na ograničenom izdanju svoje limuzine Honda Legend, i samo za Japan. Samo 100 automobila bit će dostupno s ovom tehnologijom u Japanu, a koštat će oko 200.000 KM.
Auto
ZABORAVITE NA ŠKODU, MERCEDES, AUDI, BMW: Ovo je jedini automobil koji u serijskoj opremi ima ugrađen usisavač…
12. Jul. 20221
Auto
NEVJEROVATNO: Ovaj automobil je prešao više od 1,6 miliona kilometara, a u njemu je još uvijek originalni motor…
22. Avg. 20210
Auto
KAKAV NESRETNIK: Ovaj vozač je slijepo pratio navigaciju, a onda je napravio katastrofalnu grešku, pogledajte kako se završilo
01. Feb. 20210
Auto
A NIJE U PITANJU ŠKODA: Ovo je jedini automobil na svijetu u kojem u serijskoj opremi stiže usisivač… (VIDEO)
16. Sep. 20200
Vijesti
IVICA PULJIĆ IZ WASHINGTONA SAOPŠTIO VIJEST: Odlazi Gabriel Escobar!
Prije 5 min0
Estrada
NAKON UČESTALOG GOVORA MRŽNJE: Obrisan Instagram profil Jelene Karleuše
Prije 13 min0
Regija
VELIKI INTERVJU TITOVE UNUKE: "Na temama rata ovdje se dobijaju izbori, možemo samo zavidjeti Sloveniji"
Prije 32 min0
Ekonomija
PRIVREDA RS U VELIKOM PADU: Dramatičan apel poslodavaca da se nešto promijeni
Prije 36 min0
Auto
OGLAS ŠOKIRAO NIZOZEMSKU: Vrtoglava cijena parking-mjesta u Amsterdamu, pitaju se ko je dovoljno lud da to plati
03. Maj 20240
Auto
KINEZI NAPADAJU EUROPSKO TRŽIŠTE: Ovi električni modeli izazivaju najjeftinije automobile, na udaru je i Dacija…
03. Maj 20240
Auto
DA LI "TESLA" PRIPREMA NOVI KRUG OTKAZA: "Glasine koje smo čuli upućuju na to da bi te brojke mogle uključivati..."
03. Maj 20240
Auto
A BIO JE PRVI PRIMJERAK KOJI JE STIGAO U AMERIKU: Razbio "McLaren Sennu" vrijednu više od milion dolara
Prije 10h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.