Ekonomija
MALOPRODAJNI DIV U PROBLEMU: Neizvjesna sudbina 12.800 radnika
05. Apr. 20240
Vlada ovim izvještajem nastavlja s praksom preciznog informisanja parlamenta kao i Vijeća njemačkih pokrajina (Bundesrat) o raspodjeli i visini subvencija.
Ekonomija
16. Avg. 2021 16. Avg. 2021
0
Njemačka država je posljednjih godina drastično povećala subvencije.
Najviše poreskog novca odlazi na projekte zaštite životne sredine.
Troškovi subvencionisanja raznih mjera Vlade su se u posljednje tri godine udvostručili, proizlazi iz izvještaja o subvencionisanju ministarstva finansija objavljenog krajem nedjelje, piše DW.
Prema tom izvještaju, volumen subvencija je sa 24,6 milijardi u 2019. porastao na 47,2 milijarde koliko je predviđeno za sljedeću godinu. Taj volumen sljedeće nedjelje mora da potvrdi i savezna vlada.
Najviše za obnavljanje zgrada
Dio subvencija odlazi na poreske olakšice, ali najveći porast se bilježi na planu direktnih finansijskih "injekcija". Čak 22,3 milijarde otpadaju na najvećeg "gutača" subvencija - mjere zaštite klime i životne sredine.
Veliki dio kolača namijenjen je subvencionisanju elektro-mobilnosti, tj. za direktne subvencije pri kupovini električnih automobila i gradnju infrastrukture za punjenje baterija. Obilato se subvencioniše i zamjena vozila gradskog prevoza.
Ali, najveći dio odlazi za subvencionisanje prilagođavanja zgrada modernim ekološkim standardima. Za mjere poput zamjene grijanja ili bolju izolaciju država samo u sljedećoj godini planira da izdvoji 2,7 milijardi evra.
Više i za digitalizaciju
Osim mjera zaštite klime, velike stavke u subvencijama zauzimaju i stanogradnja, mobilnost i digitalizacija. U dogradnju brze internet mreže će biti uloženo 876,4 miliona evra, što je osjetan skok u odnosu na 2019. kada je izdvojeno 265 miliona. Kritike iz revoda privrede da Njemačka zaostaje u digitalizaciji su očito naišle na razumijevanje.
Vlada ovim izvještajem nastavlja s praksom preciznog informisanja parlamenta kao i Vijeća njemačkih pokrajina (Bundesrat) o raspodjeli i visini subvencija.
Hronika
TRAGEDIJA KOD DERVENTE: Maloljetnik poginuo u sudaru kamiona i automobila
Prije 14 min0
Politika
ŽELIMIR NEŠKOVIĆ: "Trideset godina kasnije bošnjačka politika nije prihvatila činjenicu da su narodi u BiH ravnopravni i da imaju pravo da..."
Prije 30 min1
Ekonomija
DA MOST KONAČNO BUDE OTVOREN ZA SAOBRAĆAJ: Uskoro počinje gradnja novog graničnog prelaza između BiH i Hrvatske
Prije 45 min0
Vijesti
GDJE JE SAD DOBROVOLJAČKA: Oni koji su zarobili Aliju Izetbegovića i pucali po Sarajevu danas sude herojima odbrane grada
Prije 50 min0
Ekonomija
IZ LOŠEGA U GORE: Vlada Republike Srpske duguje ogroman novac i...
30. Apr. 20240
Ekonomija
OVAJ AERODROM U BiH U VELIKOM JE USPONU: Još jedan avio-prevoznik pokrenuo letove iz...
29. Apr. 20242
Ekonomija
LOVA DO KROVA: Ovaj grad u BiH je dolina milionera, bogati ste tek ako na računu imate...
01. Maj 20240
Ekonomija
OD SARAJEVA DO MOSTARA ZA 50 MINUTA: Tunel Prenj deveti najduži tunel u Europi, između tunelskih cijevi bit će veliki broj...
30. Apr. 20241
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.