Ekonomija
IMA I DRUGIH RUDA KOJE MOGU RAZVITI GRAD: Za investiciju vodovoda iz tunela Hranjen do Goražda potrebno još 3,5 miliona KM
04. Feb. 20240
Vlada FBiH je naložila JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar, kao implementatoru ovog projekta, da u roku od 15 dana poduzme sve potrebne aktivnosti u svrhu izvršavanja obaveza izvodača radova prema važećern potpisanom ugovoru za radove od 22.9.2018. godine.
Ekonomija
19. Avg. 2021 19. Avg. 2021
0
Na današnjoj sjednici Vlada Federacije BiH je od Autocesta kaoimplementatora projekta zatražila detaljen informacije o problemima, rokovima i obavezama u vezi gradnje tunela Hranjen koji treba spojiti Sarajevo i Goražde.
Vlada Federacije BiH se upoznala sa informacijom Federalnog ministarstva prometa i komunikacija o implementaciji projekta izgradnje brze ceste Prača - Goražde, dionica tunel Hranjen.
Naložila je JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar, kao implementatoru ovog projekta, da u roku od 15 dana poduzme sve potrebne aktivnosti u svrhu izvršavanja obaveza izvodača radova prema važećern potpisanom ugovoru za radove od 22.9.2018. godine.
Vlada je zadužila Nadzorni odbor i Upravu JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar da joj, u istom roku, dostavi izvještaj o realizaciji ugovorenih obaveza obje ugovorne strane, naročito u pogledu izvedenih radova po situacijama i izvršenog plaćanja i utvrdi da li je vršen kvalitetan nadzor. Izvještaj mora posebno sadržavati pokazatelje da li izvršena plaćanja odgovaraju vrijednosti izvršenih radova u skladu sa ugovorom od 22.9.2018. godine.
Autocestama FBiH je naloženo i da, također u roku od 15 dana, pripreme detaljnu dokumentaciju o načinu izvođenja neugovorenih i završnih radova u tunelu Hranjen i realnu procjenu troškova potrebnih za završetak i puštanje prometa kroz ovaj tunel.
Inače, prema podacima koje su Autoceste FBiH dostavile na zahtjev Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, zaključno s krajem juna 2021. godine je iskopano i podgrađeno 2.035 metara glavne, te 1.833 metar servisne tunelske cijevi, pet pješačkih poprečnh veza kao i jedna poprečna veza za prolaz interventnih vozila, te dvije parkirne niše. U odnosu na projektovanu dužinu tunela od 5.480 metara, iskopano i podgradeno je 37,1 posto glavne tunelske cijevi i 33,4 posto servisne. Što se tiče poprečnih veza, realizacija je 28,5 posto, a parkirne niše sa 20 posto.
Ekonomija
IMA I DRUGIH RUDA KOJE MOGU RAZVITI GRAD: Za investiciju vodovoda iz tunela Hranjen do Goražda potrebno još 3,5 miliona KM
04. Feb. 20240
Ekonomija
TUNEL KOJI MIJENJA SVE: Spajanje sa istokom BiH velika šansa za poljoprivrednike...
18. Sep. 20230
Ekonomija
DOBRA VIJEST IZ AUTOCESTA FBiH: Kreće investicija od 123 miliona maraka za završetak izgradnje tunela Hranjen
26. Maj 20230
Ekonomija
UBRZANI RADOVI: Dnevno se iskopa do četiri metra tunela Hranjen
13. Maj 20230
Sport
KAKVA NOĆ NA OLIMPICU: Juventus golom Vlahovića stigao do rekordnog 15. trofeja Kupa Italije, pogledajte sažetke... (VIDEO)
Prije 4h0
Evropa
POSLJEDNJE INFORMACIJE IZ SLOVAČKE: "Fico je operisan, očekuje se da će preživjeti"
Prije 5h0
Vijesti
AMERIČKI AMBASADOR ŠOKIRAO KONAKOVIĆA I ISAKA: "Uhapšeni u akciji 'Black Tie 2' više ne bi trebali raditi svoj posao!"
Prije 5h0
Svijet
VIŠE OSOBA UBIJENO U NOVOJ KALEDONIJI: Francuska proglasila vanredno stanje, dodatni policajci poslani u pomoć
Prije 5h0
Ekonomija
NA KORAK OD MORA: Ovako živi jedno od najljepših sela u Bosni i Hercegovini...
13. Maj 20240
Ekonomija
POSLOVNI "RAT" NAJBOGATIJE BRAĆE U BiH: Ko je jači - Izudin ili Hajrudin Ahmetlić...
Prije 21h1
Ekonomija
DESETINE MAŠINA I STOTINE RADNIKA: Pogledajte kako izgleda izgradnja najskuplje dionice u BiH (FOTO)
13. Maj 20240
Ekonomija
POTPUNO NEOČEKIVANO: Vlasnik najvećeg tržnog centra u BiH ostao bez milionske zarade, razlog je...
14. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.