Auto
DRAMATIČAN PAD CIJENA POLOVNIH AUTOMOBILA: Najviše su pojeftinili ovi modeli...
01. Maj 20240
Ove je godine bilo 17 kategorija, s pobjednikom i dva doprvaka u svakoj kategoriji kako bi ambicioznim kupcima pomogli u donošenju što informativnije odluke. Sve je kategorije ocjenjivao panel stručnjaka koji je razmotrio svestrane sposobnosti, pouzdanost, vrijednost i dostupnost traženih verzija, a zatim odabrao najbolje automobile u toj klasi.
Auto
30. Sep. 2021
0
Britanska nezavisna potrošačka organizacija WhatCar dodijelila je nagrade za polovni automobil godine. Izenađujuće, francuski automobil osvojio je glavnu nagradu.
Peugeot 5008 proglašen je sveukupnim pobjednikom, ovaj model sa sedam sjedala pohvalio je žiri zbog prostranog i elegantnog interijera, impresivne profinjenosti u voznim karakteristikama i izvrsne vrijednosti za novac. Neće se svi složiti s ishodom jer francuska vozila općenito imaju lošu reputaciju zbog pouzdanosti. Upravo je to jedna od najvažnijih tačaka za kupce polovnih modela koji su obično nešto stariji, već izvan garancije ili uskoro će biti izvan garancije.
Tim za reviziju pohvalio je Peugeot zbog velikog raspona učinkovitih motora, zajedno sa sedam sjedala i praktičnošću. Peugeot nije samo ostvario pobjedu u kategoriji velikih SUV -ova, već je i postao ukupni pobjednik. Mark Pearson, urednik polovnih automobila u What Caru za 5008 je rekao: „Uvijek je teška odluka procijeniti toliko atraktivnih polovnih automobila i izabrati samo jednog pobjednika. No, na kraju je samo jedan automobil stajao iznad ostalih, a to je bio Peugeot 5008. Dugo smo mu se divili kao novom automobilu, a sada mislimo da je on i sjajan polovan automobil.
Ove je godine bilo 17 kategorija, s pobjednikom i dva doprvaka u svakoj kategoriji kako bi ambicioznim kupcima pomogli u donošenju što informativnije odluke. Sve je kategorije ocjenjivao panel stručnjaka koji je razmotrio svestrane sposobnosti, pouzdanost, vrijednost i dostupnost traženih verzija, a zatim odabrao najbolje automobile u toj klasi. Ove godine nagrade su uglavnom bile u rukama BMW-a, s ukupno četiri pobjednika u kategoriji za njemačku marku. Slijede Audi i Škoda, koji su bili najuspješniji proizvođači sa po tri pobjede.
Polovni gradski automobil godine: Kia Picanto (2017.-danas). Također dobri: Hyundai i10 (2014.-2020.) i Volkswagen Up (2012.-danas).
Polovni mali automobil godine: Škoda Fabia (2015.-danas). Također dobri: Seat Ibiza (2017.-danas) i Suzuki Swift (2010.-2017.).
Polovni obiteljski automobil godine: Audi A3 (2013.-2020.). Također dobri: Škoda Octavia (2013-2020) i Volkswagen Golf (2013-2020).
Polovni poslovni automobil godine: Audi A4 (2015.-danas). Također dobri: BMW serije 3 (2019.-danas) i Volkswagen Passat (2015.-danas).
Polovni luksuzni automobil godine: BMW serije 5 (2017.-danas). Također dobri: Audi A8 (2017.-danas) i Mercedes-Benz S-klasa (2014.-2020.).
Polovni mali SUV godine: Seat Arona (2018.-danas). Također dobri: Audi Q2 (2016.-danas) i Renault Captur (2013.-2019.).
Polovni obiteljski SUV godine: Škoda Karoq (2017.-danas). Također dobri: Seat Ateca (2016.-danas) i Volkswagen Tiguan (2016.-danas).
Polovni veliki SUV godine: Peugeot 5008 (2017.-danas). Također dobri: Audi Q5 (2018.-danas) i Škoda Kodiaq (2016.-danas).
Polovni luksuzni SUV godine: Audi Q7 (2015.-danas). Također dobri: Porsche Macan (2014.-danas) i Volvo XC90 (2015.-danas).
Polovni monovolumen godine: Volkswagen Touran (2015.-danas). Također dobri: Ford Galaxy (2015.-danas) i Citroën Grand C4 Picasso (2014.-2018.).
Polovni karavan godine: Škoda Octavia (2013.-2020.). Također dobri: BMW serije 5 (2017.-danas) i Volkswagen Passat (2015.-danas).
Polovni mali sportski automobil godine: Ford Fiesta ST (2013-2017) Također dobri: BMW M135i (2012-2016) i Renault Megane RS (2018-danas).
Polovni kupe/kabriolet godine: BMW serije 4 Gran Coupé (2014.-2020.). Također dobri: Audi TT (2014.-danas) i Audi A3 Cabriolet (2014.-2020.).
Polovni sportski automobil godine: BMW i8 (2014.-2020.) Također dobri: Porsche Cayman (2013.-2016.) i Mazda MX-5 (2015.-danas).
Polovna sportska limuzina godine: Mercedes-AMG E63 (2017.-danas). Također dobri: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (2016.-danas) i Mercedes-AMG C63 (2016.-danas).
Polovni hibridni automobil godine: BMW 530e (2017.-danas). Također dobri: Hyundai Ioniq (2017.-danas) i Volkswagen Passat GTE (2015.-danas).
Polovni električni automobil godine: Renault Zoe (2013.-danas). Također dobri: Nissan Leaf (2018.-danas) i Tesla Model 3 (2019.-danas).
Auto
DRAMATIČAN PAD CIJENA POLOVNIH AUTOMOBILA: Najviše su pojeftinili ovi modeli...
01. Maj 20240
Auto
NAGLI PAD CIJENA: Električni polovni automobili nikada jeftiniji, ovo je razlog…
22. Mar. 20240
Auto
DA TI SE ZAMANTA: Evo koliko su stvarno poskupjeli polovni automobili…
10. Avg. 20230
Auto
MNOGI OD NAS PRAVE VELIKU GREŠKU: Prilikom kupovine polovnog automobila obratite pažnju na jednu stvar…
25. Jun. 20230
Sjećanje
BILO JE TO MIRNO MJESTO: U krvavom pohodu na Zaklopaču prekinuto je 12 djetinjstava
Prije 15 min0
Regija
VUČIĆ NI U KOTORU NE POSUSTAJE: "Kakav je smisao rezolucije o Srebrenici, pitam vas ja..."
Prije 16 min0
Mini market
VLADA FBiH UHVATILA TEMPO: Zadužuju se skoro svake sedmice, baš kao što i održavaju sjednice
Prije 24 min0
Vijesti
NOVI DETALJI PALJEVINE NA DŽIDŽIKOVCU: Vlasnik Porschea koji je izgorio je poznati sarajevski advokat
Prije 24 min0
Auto
GREŠKA KOJA SE SKUPO PLAĆA: Ukoliko planirate putovanje u susjedstvo, ovo trebate znati…
14. Maj 20240
Auto
PLANIRATE LI LJETOVATI U GRČKOJ: Zbog novog zakona sa ovim automobilom ne putujte
15. Maj 20240
Auto
ODLAZAK ŠEFICE MINIJA S ČELNE POZICIJE: Potvrđen je samo dvije sedmice nakon što je bila u Pekingu...
13. Maj 20240
Auto
PLANIRATE LI NA ODMOR TAMO: U Hrvatskoj ćete platiti mnogo veću kaznu nego u BiH za rastojanje između vozila
13. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.