Vijesti
NOVA DRAMA NA POMOLU: Advokati Novalića povukli molbu za pomilovanje - "Neko je frizirao naše podatke, nedostaje nekoliko stranica!"
03. Apr. 20243
Vožnja bez naplate trajat će dok ne budu završeni radovi na magistralnoj cesti M-17 koji su potrebni kako bi se cesta vratila u prvobitno stanje prije zimskog perioda, nakon izgradnje poddionice autoceste na Koridoru 5C Tarčin – Ivan.
Auto
23. Sep. 2022
3
Federalni premijer Fadil Novalić i ministar prometa i komunikacija Denis Lasić nakon sjednice Vlade Federacije BiH, na kojoj je donesena odluka da će u narednih mjesec dana biti omogućeno besplatno korištenje dijela autoputa od Vlakova do Bradine, obišli ovu dionicu kako bi građanima iz prve ruke dali najnovije informacije.
Tunel Ivan je novi moderni dvocijevni tunel sa po dvije trake i prolazi kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.
"Građevinski radovi na ovom dijelu autoputa u potpunosti su završeni", otkrili su premijer Novalić i ministar Lasić.
Vožnja bez naplate trajat će dok ne budu završeni radovi na magistralnoj cesti M-17 koji su potrebni kako bi se cesta vratila u prvobitno stanje prije zimskog perioda, nakon izgradnje poddionice autoceste na Koridoru 5C Tarčin – Ivan.
Tokom vožnje novoizgrađenim tunelom ministar je premijera informirao i o trenutnim radovima i budućim ambicioznim planovima na izgradnji putne infrastrukture u Federaciji.
"Pokrili smo kompletan Koridor 5C i finansijski je ugovorena svaka dionica", istakao je Lasić u razgovoru s premijerom.
O kolikom infrastrukturnom pomaku i uspjehu se radi govori činjenica da 2015. godine aktuelna Vlada FBiH, kada je preuzela mandat, nije zatekla nijedan projekt za izgradnju dionica autoputa.
"Mi ćemo završetkom izgradnje tunela Prenj i ostalih manjih dionica koje će biti izgrađene, ispoštovati naše zadate rokove i 2028. godine imati kompletan koridor od Svilaja na sjeveru do Bijače na jugu", rekao je Lasić.
Premijer je podsjetio da izgradnja autoputeva jako utiče na rast bruto domaćeg proizvoda.
"Svjedoci smo da je ovdje i radna snaga i asfalt i beton i željezo i ograde, sve naših ruku djelo. To izravno povećava BDP od kojeg zavise i penzioni sistem i sva budžetska davanja. Zato je svakoj vladi veoma drago da ima ovakve investicije", kazao je Novalić.
Federalni premijer i ministar iskazali su posebnu zahvalnost za oko 800 radnika koji su svakodnevno radili na ovoj veličanstvenoj građevini.
Vijesti
NOVA DRAMA NA POMOLU: Advokati Novalića povukli molbu za pomilovanje - "Neko je frizirao naše podatke, nedostaje nekoliko stranica!"
03. Apr. 20243
Vijesti
BIVŠI PREMIJER PRENOĆIO U ZATVORU: I Ministarstvo pravde BiH protiv pomilovanja Fadila Novalića, na redu Predsjedništvo
22. Mar. 202417
Vijesti
"SB" SAZNAJE: Osuđeni Fadil Novalić stigao na izdržavanje kazne zatvora u Vojkoviće
22. Mar. 20244
Vijesti
SUD BiH O NOVALIĆEVOJ MOLBI ZA POMILOVANJE: Tom zahtjevu ne treba udovoljiti
08. Mar. 20249
Ekonomija
OVO NIKO NIJE OČEKIVAO: Veliki pad broja putnika na Međunarodnom aerodromu Tuzla
Prije 25 min0
Ekonomija
"BOLJE IM JE DA ŠUTE": Robovski rad vozača kamiona u Njemačkoj
Prije 29 min0
Evropa
TAKMIČENJE ZA PJESMU EUROVIZIJE 2024. POČINJE U UTORAK U MALMOU: Švedska u strahu od velikih problema i protesta
Prije 32 min0
Ekonomija
RADE ZA NAJZNAČAJNIJE AUTOMOBILSKE KOMPANIJE: Njemački div u Sarajevu planira širenje proizvodnje
Prije 36 min0
Auto
OGLAS ŠOKIRAO NIZOZEMSKU: Vrtoglava cijena parking-mjesta u Amsterdamu, pitaju se ko je dovoljno lud da to plati
03. Maj 20240
Auto
OVO NIJE "PO DŽEPU" VEĆ SITUACIJA ZA DIZANJE KREDITA: Ako perete auto u dvorištu kuće u Njemačkoj kazna može...
Prije 10h0
Auto
KINEZI NAPADAJU EUROPSKO TRŽIŠTE: Ovi električni modeli izazivaju najjeftinije automobile, na udaru je i Dacija…
03. Maj 20240
Auto
A BIO JE PRVI PRIMJERAK KOJI JE STIGAO U AMERIKU: Razbio "McLaren Sennu" vrijednu više od milion dolara
04. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 3
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.