MONETIZE AD: Kreatori igrica i stipendisti na konferenciji u Istanbulu

"Moramo se prilagođavati trendovima, razvoju i novim mogućnostima. Uvijek smo zagovornici podrške ambicioznim i sposobnim mladim ljudima. Neki već koračaju stazama vlastitog uspjeha, a našu podršku, kao i do sada i u svakom smislu, mogu očekivati i dalje", dodaje Vejzović.

  • Ekonomija

  • 20. Nov. 2022  20. Nov. 2022

  • 0

Mlada ekipa junior programera, koji su svoju praksu započeli u kompaniji Monetize AD, plasirali su drugu mobilnu igricu ove godine. Igricu su kreirali sami, a ovom mjesecu, tačnije 14. i 15. novembra, predstavili su je na svjetskoj konferenciji u Istanbulu.

"Jasno je da se radi o napornom radu i podršci kolega i nadređenih u kompaniji, kojoj su rado posvećivali vrijeme nakon školskih obaveza. Armin Subašić, Faris Jusubašić i Muhamed Bećirović su osamnaestogodišnjaci, koji su već od ranije usmjeravali svoje slobodno vrijeme online svijetu i „modernim“ profesijama, ali se čini da s novim generacijama, i ta navika može imati dobru prednost", kaže Mersad Vejzović, tehnički direktor i suosnivač kompanije Monetize AD.

"Moramo se prilagođavati trendovima, razvoju i novim mogućnostima. Uvijek smo zagovornici podrške ambicioznim i sposobnim mladim ljudima. Neki već koračaju stazama vlastitog uspjeha, a našu podršku, kao i do sada i u svakom smislu, mogu očekivati i dalje", dodaje Vejzović.

Konferenciju Hyper Games su posjetili u pratnji senior programera, Mirze Bašića i uspješno prikazali development i marketing novih igrica, kao i moderne trendove koji prate izradu Hyper Casual igrica i načinu adaptiranja trendova na nove projekte.

"Konferencija je novi korak u našem uspjehu i definitvno se radujemo što će naš proizvod biti prepoznatljiv široj publici. U ovoj kompaniji sam počeo praksu i iskušao se u svojim prvim projektima za stipendiju, a nakon završetka škole sam dobio i ponudu za posao, koju sam rado prihvatio", kaže Armin Subašić, jedan od kreatora igrice i junior programera.

Podsjetimo, Monetize AD je u posljednjih nekoliko godina zabilježila uspjeh kao najbrže rastuća kompanija u regionu. Sa sjedištem u Sarajevu, tržište je proširila na nekoliko evropskih država, djelujući sa svoje četiri platforme za marketing, dva interna brenda u razvoju i fabrikom za proizvodnju i distribuciju domaćih proizvoda.

Nova igrica je dostupna za Android (https://play.google.com/store/apps/details?id=istack.awc.attendee) i iOS (https://apps.apple.com/hr/app/affiliate-world/id1458824883) uređaje, a više o aktivnostima i radu kompanije, možete pronaći na Instagram (https://www.instagram.com/monetize.ad/?hl=en) i LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/67511214/admin/) profilima.

(PR tekst)

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...