BICIKLOM OKO SVIJETA: Mostar došao na red nakon trogodišnjeg putovanja

"Mislim da sam na pravom putu i osjećam se ispunjeno'', kazala je Larissa.

• Šareni svijet

• 26. Nov. 2022  26. Nov. 2022

• 0

Cijelu kuću uspjela je staviti na bicikl, te je krenula u avanturu života, na put oko svijeta.

''Nebo je moj krov, prelijep pogled zar ne?'', s osmjehom je govorila Larissa Cantarelli, Brazilka koja je na svom biciklističkom putu svijetom, ljetos zastala i u Mostaru. Larissa biciklom putuje po svijetu već tri godine, a na samom početku svog putovanja nije poznavala engleski jezik niti je prije bila profesionalna biciklistkinja. Ali ništa je nije spriječilo da iskoči iz cipela udobnosti, svoju kuću i život stavi na bicikl i odvaži se na avanturu života.

''U Brazilu sam imala dobar život. Uradila sam skoro sve što diktiraju društvene norme. Završila sam fakultet, dala sam se pokrenula vlastiti biznis i razvela. I s 25 kada sam shvatila da sam 'uradila sve' shvatila sam da mi treba nešto više, nešto veće što bih trebala uraditi sa svojim životom. Trebaju mi novi izazovi pomislila sam, moram izaći iz konfort zone, naučiti nove stvari i upoznati nove zemlje. Uvijek sam voljela putovati i zanimale su me nove kulture, ljudi ali voljela sam si praviti izazove. To je neki osobni razvoj i način ali i prilika da inspiriram i sebe i druge ljude da slijede svoje snove'', ispričala nam je ova entuzijastična Brazilka, dodajući kako joj je drugi bio da ode biciklom u Italiju jer ima talijanske korijene.

''Biciklizam je samo instrument preko kojeg sam odabrala da imam ovo iskustvo. I vrlo sam sretna i zadovoljna svojim izborom, u to nema sumnje. Mislim da sam na pravom putu i osjećam se ispunjeno'', kazala je Larissa.

U Brazilu je kaže učestvovala na projektima vezanim za mobilnost, vozila je bicikl svakodnevno ali ništa profesionalno, međutim za biciklizam se odlučila jer joj je najjeftiniji način putovanja. Do sada je kaže posjetila 20 zemalja.

''Počela sam u Portugalu išla kroz Španjolsku, Francusku, Švicarsku, Italiju, Hrvatsku, Crnu Goru, Albaniu, Makedoniju, Bugarsku, Tursku, Izrael, Palestinu, Egipat, Grčku, Bosnu i Hercegovinu, Mađarsku, Slovačku, Austriju i Njemačku. Ali moj cilj je da s biciklom prođem cijelu Evropu i druge zemlje na Bliskom istoku'', dodala je.

Nijednu zemlju kaže, ne može izdvojiti kao najdražu, jer svaka u kojoj je bila joj je posebna.

''Uvijek se povežem s lokalnim ljudima kulturama gastronomijom i velikodušnošću, u svakoj je nešto od ovog posebno. A Bosna i Hercegovina je jedno od mjesta koje je nadmašilo moja očekivanja. Kada sam stigla u Mostar (šarmantni grad) mogla sam vidjeti ljepotu ove zemlje, naišla sam na vrlo ljubazne ljude i vrlo lijepa mjesta bogate historije Kao otvoreni muzej, znam da ima toliko toga za otkriti u Bosni i Hercegovini, sigurno se želim ponovno vratiti'', rekla je.

Hranu je u zemljama kroz koje je prošla teško ocijeniti, najbolju nije mogla izdvojiti, nedostaje joj brazilska kuhinja, ali su joj se svidjeli italijanski začini i hrana.

''Na putovanju sam upoznala nevjerovatne ljude i vidim koliko je ljudi s dobrim srcem i velikodušnošću. Tokom svog puta puno me je ljudi primilo, pomoglo mi, dali mi hranu, mjesto za spavanje kupanje i najosnovnije stvari; kao priče o njima i njihovim mjestima gdje žive'', kaže Larissa.

Najstrašnije iskustvo do sada je imala u Turskoj, kada ju je u šatoru napao medvjed.

''Bilo je puno avantura i zanimljivih priča o kojima bi vam mogla pričati. Iz svake sam naučila ponešto. Trenutak u mom putovanju koji je bio vrlo emocionalan i zastrašujući za mene je bio kada sam kampirala u Tuskoj na vulkanskom jezeru i tu me napao medvjed, u šatoru. To je bilo zastrašujuće. Taj dan, srećom, nisam bila sama bila sam s drugim biciklistom. Ali bila sam užasno prestrašena, srećom nije bilo većih povreda ili štete. Moj šator je bio malo poderan i prijatelj mi je dobio povredu na stopalu, ali na kraju je sve bilo ok. Samo neočekivani strah. I nadam se da se više neću naći licem u lice s medvjedom'', ispričala je Larissa, piše Bljesak.info.

Međutim, nismo mogli ne upitati, kako se finansira cijelo putovanje. Za prvu godinu putovanja spremila se unaprijed i pripremila je novac za cijelu godinu.

''Zadnje dvije godine svog putovanja finansiram se prodajući svoje razglednice, imam doprinos od pratitelja na Istragamu, a radila sam i turistički posao s grupom Brazilaca u drugim zemljama'', kaže ova avanturistica.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.