Svijet
TRAGEDIJA U MORSKIM VODAMA: Spasioci tragaju za 11 ribara nestalih uz obalu Južnoafričke Republike
Prije 8 min0
Povećani troškovi povezani s razvojem nove infrastrukture mobilnosti ne mogu se u potpunosti prenijeti na krajnjeg korisnika.
Auto
28. Nov. 2022
0
Ugledna konsultantska kompanija BearingPoint za savjetovanje o upravljanju i tehnologiji sugerira da će odluke o mobilnosti u Europi i svijetu biti vrlo različite od današnjih već 2030. godine. Studija Destination 2030, Who’s in the driver seat for the future of mobility? identificira tri trenda koji će pokretati mobilnost u nadolazećim godinama:
1.) svako će putovanje postati personalizirano iskustvo
2.) o klimatskoj neutralnosti neće se pregovarati – od kolijevke do groba
3.) vozači će prije koristiti usluge nego posjedovati vozila
Studija je proizašla iz internog istraživanja BearingPointa, stajališta klijenata u svim industrijskim sektorima i doprinosa sektorskih te tehnoloških lidera konsultantske kompanije. Studija kaže da rad na daljinu, energetske krize, klimatske promjene i poremećaji u lancima opskrbe duboko mijenjaju potražnju za mobilnošću te smjer i tempo promjena.
Čak 87% sudionika ankete vjeruje da će rjeđe putovati na posao, a 81% je reklo da će ići na znatno manje poslovnih putovanja u usporedbi s 2019., a ako se ovaj trend nastavi, to će utjecati na ulaganja u infrastrukturu. Povećani troškovi povezani s razvojem nove infrastrukture mobilnosti ne mogu se u potpunosti prenijeti na krajnjeg korisnika. Možda će također biti potrebno provesti zakonodavstvo kako bi se postigla odgovarajuća infrastruktura za podršku električnim vozilima. Licenciranje i provedba pomaknut će fokus s pojedinca na pružatelja usluga – rekao je Andrew Montgomery, globalni direktor za državni i javni sektor u BearingPointu.
O klimatskoj neutralnosti neće se više raspravljati, prema studiji, koja ukazuje na to da će 80% proizvedenih motora biti ekološki prihvatljivije do 2030. godine. Ulaganja u infrastrukturi će se povećati u aktivnosti poput hodanja i biciklizma. Polovica sudionika (49%) kaže da su spremni žrtvovati vlasništvo nad vozilom kako bi smanjili negativan utjecajh na okoliš do 2030.
Kako će korisnici više koristiti usluge poput car sharinga, a ne posjedovati vozila, prijeći će na usluge na zahtjev. Usluge i softver bit će važniji općem potrošaču od vlasništva nad vozilom, budući da će softverske platforme orkestrirati cijelo putovanje.
Svijet
TRAGEDIJA U MORSKIM VODAMA: Spasioci tragaju za 11 ribara nestalih uz obalu Južnoafričke Republike
Prije 8 min0
Svijet
BIVŠI IZRAELSKI VOJNIK ALON MIZRAHI: "Ako ste Jevrej i želite se boriti protiv antisemitizma, evo kako to radite"
Prije 19 min0
Regija
OGLASIO SE PREMIJER CRNE GORE: "Amandmani kojima se individualizuje krivica korak ka pomirenju u Crnoj Gori i regionu"
Prije 21 min0
Ekonomija
SJAJNE VIJESTI ZA DIJASPORU: Povećan broj letova iz Skandinavije, već od idućeg mjeseca
Prije 27 min0
Auto
PLANIRATE LI NA PUT: Šta sve možete unijeti u Njemačku, Hrvatsku i druge zemlje EU?
16. Maj 20240
Auto
NIŠTA NIJE ONAKO KAKO SE ČINI: Evo koliko njemački automobilski divovi zarađuju na jednom prodanom vozilu…
16. Maj 20240
Auto
JOŠ I TO: U kojim bh. gradovima poskupljuje obuka u autoškolama?
17. Maj 20240
Auto
OD SAD-a I EU: "Nadam se da će veliko američko tržište postati otvorenije dopuštajući globalnim..."
17. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.