Ekonomija
NJEMAČKA KORPORACIJA NASTAVLJA ŠIRENJE U BiH: Lidl počinje gradnju još jednog objekta u Sarajevu, otkrivamo lokaciju
23. Mar. 20240
Takva tajnovitost umnogome podsjeća na onu koju je nekada oko sebe održavao španski biznismen Amancio Ortega, vlasnik brojnih brendova, među kojima je i Zara.
Ekonomija
21. Dec. 2022 21. Dec. 2022
0
Osnivač kompanije Lidl i najbogatiji Nijemac Dieter Schwarz je prava misterija jer se rijetko pojavljuje u javnosti i vrlo malo se zna o njegovom životu.
Schwarz nikada nije davao intervjue niti želio da učestvuje u javnom životu. Ni u njegovom rodnom mjestu mnoge komšije ga ne bi prepoznale kada bi ga vidjele na ulici. Brojni njemački mediji pokušavali su da dođu do njega ili do nekog iz njegovog okruženja, ali su nailazili na “zid šutnje”, piše El Pais.
Takva tajnovitost umnogome podsjeća na onu koju je nekada oko sebe održavao španski biznismen Amancio Ortega, vlasnik brojnih brendova, među kojima je i Zara. Ali, Schwarz je tu tajnovitost uspio da održi i u vremenu kada je došlo do ekspanzije društvenih mreža.
Diskrecija nije tako rijetka pojava za njemačke milijardere pa je tako i vlasnik konkurentskog lanca Aldi “nedostižan” za medije. I on i njegova porodica. Za Schwarzovu tajnovitost “kriv” je i njegov karakter, ali također i strah od otmice sa kojom se sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog vijeka suočavala porodica osnivača Aldija, prenosi Mondo.
Ipak, neki podaci o vlasniku Lidla su poznati. Rođen je 1939. godine u Heilbronnu. Njegov otac bavio se prodajom voća na veliko zajedno sa partnerom, koji se prezivao Lidl.
Poslije završene srednje škole počeo je da radi sa ocem, a porodica Schwarz je 1973. otvorila prvi market, po uzoru na Aldi, koji se već širio Njemačkom nudeći niske cijene i širok asortiman proizvoda.
Pošto nije želio da koristi svoje prezime, jer u prevodu sa njemačkog znači “crno” i moglo bi da bude asocijacija na crno tržište, odlučio je da iskoristi prezime očevog partnera, kratko i jasno – Lidl.
Četiri godine nakon otvaranja prvog marketa, Lidl je već imao lanac od 33 prodavnice. Te 1977. godina Josef Schwarz je umro i njegov sin, Dieter, našao se na čelu kompanije. Postao je izvršni direktor i proširio porodični biznis van Njemačke.
Ubrzo nakon toga, Schwarz je kupio prava za imenovanje za Lidl od nepovezane osobe po imenu Ludvig Lidl, bivšeg školskog nastavnika, kako bi izbjegao pravnu bitku. Danas njegova imperija ima 11.200 prodavnica u 29 zemalja širom svijeta.
Ekonomija
NJEMAČKA KORPORACIJA NASTAVLJA ŠIRENJE U BiH: Lidl počinje gradnju još jednog objekta u Sarajevu, otkrivamo lokaciju
23. Mar. 20240
Ekonomija
ŠIRI SE NJEMAČKI TRGOVAČKI DIV: LIDL sprema teren za izgradnju još jednog objekta u Sarajevu...
06. Mar. 20241
Ekonomija
NJEMAČKA KORPORACIJA IMA OZBILJNE PLANOVE U NAŠOJ ZEMLJI: Lidl u Bosni i Hercegovini pravi mega-građevinu veličine OSAM FUDBALSKIH TERENA!
02. Mar. 20240
Društvo
BUDITE OPREZNI PRI KUPOVINI: U popularnoj čokoladi pronašla insekte
22. Nov. 20230
Regija
"NE REKLAMIRAJTE SE NA PRORUSKIM MEDIJIMA NA BALKANU": Poslanici EP pisali Lidlu, Coca-Coli i drugim kompanijama
Prije 23 min0
Vijesti
MURAT TAHIROVIĆ DIREKTNO: "Rezolucija će biti usvojena, a Srbija će doživjeti veliku blamažu"
Prije 30 min0
Politika
STIPE MESIĆ OTVORENO: "Ne može se stvoriti “velika” Srbija, ona je mala država na Balkanu"
Prije 38 min0
Sport
UHVATIO POBJEDNIČKI RITAM: Džumhur izborio još jedno finale na ATP turnirima
Prije 52 min0
Ekonomija
NEVJEROVATAN OBRAT: Ugasili proizvodnju u BiH i otpustili radnike – a imaju rekordnu zaradu
26. Apr. 20240
Ekonomija
DODIKU NE SMETAJU ARAPSKE PARE: Republika Srpska traži 161 milion KM od...
27. Apr. 20240
Ekonomija
KOLINDIN BIZNIS CVJETA: U poduzetničke vode krenula je krajem 2022. godine
Prije 17h0
Ekonomija
LOVA DO KROVA: Tajkun iz Bosne i Hercegovine prodao svoj udio u poznatoj kompaniji za više od 13 miliona maraka…
26. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.