Društvo
PRVI MAJ POKAZAO NEKE STVARI: Da li je Šatorović uz radnike ili uz vlast
01. Maj 20240
Za provođenje ove odluke zaduženi su Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, Federalno ministarstvo finansija, JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar i JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo, svako u okviru svoje nadležnosti.
Ekonomija
16. Mar. 2023 16. Mar. 2023
0
Vlada Federacije BiH je na današnjoj sjednici u Sarajevu, na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, usvojila Program utroška sredstava „Kapitalni transferi javnim preduzećima - Transfer za izgradnju autocesta, brzih cesta, magistralnih i drugih cesta“ u iznosu od 147.600.000 KM, utvrđenih ovogodišnjim Budžetom FBiH ovom ministarstvu. U okviru ovog Programa bit će finansirano ukupno 11 projekata na području Federacije BiH.
Za izgradnju autoceste Orašje - Tuzla, dionica Maoča – Tuzla (Lot V Čanići – Tuzla), u dužini od osam kilometara, planirano je 10.000.000 KM. Također je 10.000.000 KM predviđeno za izgradnju poddionice Šićki Brod - Đurđevik na trasi ceste Tuzla - Sarajevo. Sredstva su namijenjena za projektovanje i eksproprijaciju, te građevinske radove i nadzor.
Sredstva od 9.000.000 KM predviđeno je izgradnju brze ceste Bihać – Cazin - Kladuša - Republika Hrvatska, dionica Bihać - Cazin, poddionica Kamenica - Bisovac u dužini od sedam kilometara, te 10.000.000 KM za izgradnju brze ceste Mostar - Široki Brijeg - granica Republike Hrvatske. Sredstva su namijenjena za projektovanje i eksproprijaciju.
Za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje planirano je 42.000.000 KM, te 2.000.000 KM za dionicu prolaz kroz poslovnu zonu Vitez (LOT 4) na brzoj cesti Lašva - Nević Polje. Sredstva su namijenjena za projektovanje, eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor. Također je za izgradnju brze ceste Lašva – Travnik - Jajce, dionica Nević Polje – Turbe, u dužini od 10,8 kilometara planirano 3.000.000 KM, i to za projektovanje.
Sredstva u iznosu od 46.600.000 KM planirana su za izgradnju brze ceste Prača - Goražde, Lot 1 i Lot 2 (Tunel Hranjen 5,5 km i trasa BC 12,9 km), i to za eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor.
Osam miliona KM bit će izdvojeno za eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor tokom izgradnje južne obilaznice Mostara (četiri miliona KM) i pristupne ceste Varda – Rodoč (četiri miliona KM).
Za projekat izgradnje gradskog autoputa u Sarajevu, dionica Stup - Buća Potok - Pofalići - Velešići - Bentbaša planirana su tri miliona KM, a sredstva su namijenjena za studije, projektovanje i revizije.
Danas usvojenim Programom, planirana su četiri miliona KM za rekonstrukciju i sanaciju ceste Kreševo – Kiseljak, od čega su dva miliona KM namijenjena za eksproprijaciju i projektiranje, te dva miliona KM za građevinske radove i nadzor.
Dio odobrenih sredstava za ove projekte nalazi se na posebnom računu za finansiranje kapitalnih infrastrukturnih projekata u okviru Jedinstvenog računa Trezora, dok će se ostatak potrebnih sredstava osiguravati sukcesivno u skladu sa potrebama.
Za provođenje ove odluke zaduženi su Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, Federalno ministarstvo finansija, JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar i JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo, svako u okviru svoje nadležnosti.
Sredstva sa namjenskog računa će se prenositi u tranšama na račun implementatora odobrenih projekata nakon što prema Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija dostave dokaze o izvedenim radovima ili uslugama. Implementatori projekata su obavezni kvartalno izvještavati o realizaciji projekata Federalno ministarstvo koje će kvartalno izvještavati Federalno ministarstvo finansija. O načinu utroška odobrenih sredstava za ove projekte potpisati će se ugovori između Federalnog ministarstva prometa i komunikacija i implementatora odobrenih projekata kojim će se
detaljnije utvrditi međusobna prava i obaveze.
Kako je obrazložilo Federalano ministarstvo prometa i komunikacija, ovi projekti kandidirani su u Programu javnih investicija FBiH, u skladu sa Uredbom Vlade FBiH o izradi Programa javnih investicija u Federaciji BiH.
Također, predloženi projekti su usklađeni sa Transportnom strategijom FBiH 2016 - 2030. godina, te zahtjevima JP Autoceste FBiH i JP Ceste FBiH za 2023. godinu, a radi se o nastavku realizacije projekata iz 2022. godine. U projektu modernizacija magistralnih cesta nalaze se projekti izgradnje obilaznica i rekonstrukcije u Federaciji BiH.
Društvo
PRVI MAJ POKAZAO NEKE STVARI: Da li je Šatorović uz radnike ili uz vlast
01. Maj 20240
Društvo
TUZLACIMA JE DOSTA: Među prvima u FBiH po plaćanju akciza, Vladi FBiH uputili zahtjev za rješavanje pitanja saobraćajne blokade
03. Apr. 20240
Ekonomija
NIKŠIĆU I MINISTRIMA SE NE ŽURI, A NI SINDIKAT NE MARI: Fiskalni zakoni i minimalac od 1.000 KM zadnji put viđeni prošle godine u Parlamentu FBiH i od tada im se gubi svaki trag!
02. Apr. 2024
Ekonomija
NIKŠIĆEVA VLADA POSUĐUJE NOVAC: Federacija BiH će se zadužiti za još 30 miliona KM
19. Mar. 20242
Vijesti
DENIS BEĆIROVIĆ, PREDSJEDAVAJUĆI PREDSJEDNIŠTVA BiH: Strateški interes da se u Bosni i Hercegovini osigura potpuna...
Prije 12 min0
Politika
NATAŠA KANDIĆ O IZJAVAMA POLITIČARA I REZOLUCIJI: "Nikad niko Nijemce nije nazvao genocidnim narodom"
Prije 12 min0
Regija
SIMBOLIČAN PODSJETNIK: Mediji u Srbiji zatamnili ekrane u znak sjećanja na žrtve “Ribnikara”, Dubone i Malog Orašja
Prije 17 min0
Mini market
NE BI MU MRSKO: Novalić mjesecima nakon presude primao zastupničku plaću
Prije 18 min0
Ekonomija
IZ LOŠEGA U GORE: Vlada Republike Srpske duguje ogroman novac i...
30. Apr. 20240
Ekonomija
BEZ POSLA OSTALO VIŠE OD 100 RADNIKA: Njemački investitor raskinuo ugovor sa firmom iz RS-a, preko jedne stvari nije mogao preći...
Prije 12h2
Ekonomija
LOVA DO KROVA: Ovaj grad u BiH je dolina milionera, bogati ste tek ako na računu imate...
01. Maj 20240
Ekonomija
VARAJ, VARAJ, VARALICE: Osuđen direktor velikog trgovinskog lanca u susjedstvu, evo kako su varali kupce…
01. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.