Ekonomija
TEŠKE MAŠINE U BOSNI I HERCEGOVINI: Kreće izgradnja ceste na koju se čekalo godinama, nastavak radova na tunelu Hranjen...
07. Nov. 20230
Jedna od važnijih dionica je ona od Rače do Bijeljine, koja je i sastavni dio budućih autocesta Banja Luka - Bijeljina - Beograd i Beograd - Sarajevo.
Ekonomija
17. Jan. 2024
0
Uz postojećih oko 238 kilometara autocesta, u BiH se u ovom trenutku radi još gotovo 100 kilometara novih dionica, od Hercegovine na jugu pa do Posavine na sjeveru, a najveće trenutno gradilište je prostor od Zenice prema Žepču i dalje na sjever, gdje je u gradnji 50 kilometara novih dionica.
Kada se tome doda i početak radova na još jednoj dionici - od Maglaja do Žepča dužine 12 kilometara, dolazi se do zaključka kako je investicijski ciklus dobio dodatno na zamahu. Cilj Autocesta je da u junu 2026. godine imaju kompletno izgrađen sjeverni dio koridora Vc.
Na jugu BiH pak radovi se odvijaju na strateški važnoj dionici Počitelj – Zvirovići, ukupne dužine 11,07 kilometara, a koja se nadovezuje na trasu autoceste Zvirovići – Bijača. U nekoliko idućih mjeseci radovi bi trebali početi od petlje Mostar sjever do Bune, čime će u izgradnji biti blizu 30 novih kilometara autoceste kroz Hercegovinu.
Tu je i dioica Mostar sjever - Mostar jug, dužine 14,2 kilometra, na kojoj je, uslijed iznimno zahtjevnog terena, predviđena gradnja niza tunela i mostova.
Nešto sjevernije planirana je gradnja tunela kroz planinski masiv Prenj, jedan od najdužih, a svakako i najsloženijih projektnih zahvata, kojim će se u značajnoj mjeri skratiti putovanje od Mostara do Sarajeva, istodobno podižući ukupnu razinu sigurnosti u prometu. Procjena svih troškova ovog velikog projekta je 550 miliona eura s rokom izgradnje šest godina. Inače, u Federaciji BiH do sada je izgrađeno 126,5 kilometara autoceste na koridoru Vc.
Istodobno, u Republici Srpskoj otvaranje novih kilometara autoceste očekuje se krajem 2025. godine. U ovom entitetu do sada je izgrađeno 112 kilometara autoceste. Trenutno je aktivno pet projekata, kažu za BHRT u Autoputevima Republike Srpske. Nedeljko Ćorić, direktor JP Autoputevi Republike Srpske, naveo je kako su gradilišta na dionici autoceste od Bijeljine do Rače, koridor Vc na dobojskoj obilaznici i pripremni radovi na dionici autoceste od Vukosavlja do Brčkog.
-Radimo i na pripremi otvaranja gradilišta i potpisivanja ugovora od Bijeljine do Brčkog i ugovora o koncesiji Banja Luka - Prijedor, gdje se izvode radovi na prvih sedam kilometara, kazao je.
Jedna od važnijih dionica je ona od Rače do Bijeljine, koja je i sastavni dio budućih autocesta Banja Luka - Bijeljina - Beograd i Beograd - Sarajevo.
Ekonomija
TEŠKE MAŠINE U BOSNI I HERCEGOVINI: Kreće izgradnja ceste na koju se čekalo godinama, nastavak radova na tunelu Hranjen...
07. Nov. 20230
Ekonomija
JOŠ KRAĆE OD SJEVERA DO JUGA: U Federaciji BiH trenutno je u izgradnji ovih osam dionica, većina će gotova ove godine…
06. Feb. 20221
Ekonomija
SVE JE JASNO KAO DAN: Evo koliko kilometara autoceste ima BiH, a koliko zemlje bivše Jugoslavije
27. Jan. 20216
Politika
DODIKOV SNSD DONATORI ZAOBILAZE: Koje stranke u RS-u ubiru najviše donacija?
Prije 21 min0
Politika
SAZNANJA IZ PREDSJEDNIŠTVA: Poznato s kim će se Denis Bećirović sastati u Njemačkoj
Prije 29 min0
Show
IZ SRCA SREDNJE BOSNE: Pas iz Viteza proglašen najljepšim na svijetu
Prije 40 min0
Društvo
JEDAN OD NAJBOGATIJIH GRADOVA U BiH: Ovdje ste faca samo ako imate 100 miliona maraka
Prije 47 min0
Ekonomija
IZ LOŠEGA U GORE: Vlada Republike Srpske duguje ogroman novac i...
30. Apr. 20240
Ekonomija
OVAJ AERODROM U BiH U VELIKOM JE USPONU: Još jedan avio-prevoznik pokrenuo letove iz...
29. Apr. 20242
Ekonomija
LOVA DO KROVA: Ovaj grad u BiH je dolina milionera, bogati ste tek ako na računu imate...
01. Maj 20240
Ekonomija
OD SARAJEVA DO MOSTARA ZA 50 MINUTA: Tunel Prenj deveti najduži tunel u Europi, između tunelskih cijevi bit će veliki broj...
30. Apr. 20241
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.