PRELASKOM IZ MERCEDESA U FERRARI ZATRESAO JE SVIJET: Ovo privatno vozi Lewis Hamilton

S obzirom na to da vozi za Mercedesovu tvorničku ekipu Formule 1, ne čudi da je Hamilton potrošio novac kako bi se dočepao najimpresivnijeg stroja marke, a to je Project One. S obzirom na njegov interes za održiva goriva i pogonske sklopove, Hamilton je bio uključen u proizvodnju plug-in hibridnog stroja testirajući prototipove.

  • Auto

  • 02. Feb. 2024  02. Feb. 2024

  • 0

I nema dileme kako je ovo jedna od najšokantnijih vijesti u historiji Formule 1. Lewis Hamilton će nakon 17 godina i 7 naslova prvaka svijeta napustiti Mercedes i karijeru nastaviti u Ferrariju.

Od toga šest je sezona proveo u McLaren Mercedesu i tamo osvojio jednu titulu prvaka, da bi sve rekorde srušio otkad je 2013. godine prešao u tvorničku ekipu marke iz Stuttgarta, prenosi Index.hr.

Očigledno je frustracija što posljednje tri sezone nema konkurentan bolid, ali i izazov nastupanja za najslavniju ekipu u historiji sporta, bila presudna u odluci da već sada objavi ovu vijest, iako će još cijelu 2024. biti u bojama ekipe Mercedes-AMG.

Međutim, kada je riječ o njegovoj privatnoj garaži, tu se automobili Ferrarija nalaze već dugo. Naime, ne iznenađuje da se sedmerostruki svjetski prvak može pohvaliti impresivnim skupom automobila u svojoj osobnoj kolekciji.

Iako se na poslu bavi vožnjom najbržih mašinerija na svijetu, čak i kada se vrati kući britanski vozač ima pristup nekim od najspektakularnijih cestovnih automobila koji postoje.

Njegova impresivna zbirka superautomobila i hiperautomobila procjenjuje se na 13 miliona funti, plus jedan koji sam vrijedi toliko. Međutim, posljednjih je godina Hamilton otvoreno govorio o činjenici da se njegova privatna kolekcija automobila rijetko koristi - Hamilton je tokom svoje karijere postajao sve osvješteniji o klimatskim temama i odlučio je samo selektivno voziti čudovišta na benzinski pogon iz svoje garaže. Umjesto toga, Hamiltonova privatna kolekcija mirno stoji u njegovim garažama kod kuća u Monaku i Los Angelesu, s malom, ali iznimno impresivnom i širokom zbirkom pažljivo odabranih strojeva.

S obzirom na to da vozi za Mercedesovu tvorničku ekipu Formule 1, ne čudi da je Hamilton potrošio novac kako bi se dočepao najimpresivnijeg stroja marke, a to je Project One. S obzirom na njegov interes za održiva goriva i pogonske sklopove, Hamilton je bio uključen u proizvodnju plug-in hibridnog stroja testirajući prototipove. Project One može postići maksimalnu brzinu od gotovo 350 km/h, izgrađeno ih je samo 275, a svaki košta oko 2 miliona funti. Hamilton je kupio jedan za sebe, a drugi za svog oca Anthonyja.

Osim Project One, Hamilton posjeduje još nekoliko Mercedesovih vozila. AMG SLS Black pokreće 6.2-litreni V8 sa 620 KS, koji postiže 100 km/h za samo tri sekunde iz mjesta.

Također posjeduje bijeli Mercedes AMG GT R, koji je korišten kao sigurnosni automobil Formule 1 od 2018. do 2020., što je nedvojbeno "najnormalniji" automobil u Hamiltonovoj opsežnoj kolekciji automobila. 

Tu je i Mercedes AMG G63 6×6, sposoban i impozantan terenski kamion sa šest kotača koji je sedmerostrukog svjetskog prvaka koštao oko pola miliona funti.

Kad Hamilton poželi voziti se u krajnjem luksuzu, sjeda u svoj Mercedes S600 koji ima uglađeni 6-litarski V12 motor.

Danas Hamilton svoju svakodnevnu vožnju obavlja u električnom SUV-u Mercedes EQC, koji ga je koštao oko 65.000 funti.

Iako su možda bili njegovi suparnici na stazi tijekom njegove duge F1 karijere, poznato je da Hamilton ima najmanje tri Ferrarija u svojoj kolekciji automobila. To uključuje Ferrari LaFerrari, Ferrari 599 SA Aperta i LaFerrari Aperta.

LaFerrari koristi hibridni 6.3-litreni motor, koji proizvodi više od 900 KS, a priča se da je Hamilton potrošio oko 2.2 milijuna funti kako bi osigurao verziju Aperta te još 1.4 miliona funti za drugu verziju.

Samo 80 verzija modela 599 je napravljeno, slaveći 80. obljetnicu Pininfarine, što ga čini izuzetno rijetkim automobilom u Hamiltonovoj kolekciji. Cijena je možda niža od cijene LaFerrari Aperte, ali se još uvijek procjenjuje na 1.7 miliona funti.

Dok se većina Hamiltonove kolekcije sastoji od najsuvremenijih strojeva najvećih svjetskih proizvođača superautomobila, on se također istrošio na neke klasične strojeve. Jedan od njih je klasična Shelby Cobra 427 iz 1966., procijenjena na oko 4 miliona funti - jedan od najskupljih strojeva koje Hamilton posjeduje.

Smješten u Los Angelesu, Hamilton je bio često viđen kako vodi bivšu djevojku Nicole Scherzinger na vožnju u egzotičnom automobilu dok su bili par. 

Što duže Hamilton bude držao ovaj automobil, to će se on više cijeniti - očekuje se da će cijene Cobre porasti na aukciji i, zajedno s njezinim jedinstvenim vlasništvom, Hamiltonova mirovina mogla bi se osigurati iz ovog jednog stroja!

Još jedan klasik u Hamiltonovoj kolekciji automobila je bliska replika Eleanor iz filma Nestala u 60 sekundi - Hamilton je potrošio 1.1 milion funti da se dočepa Forda Mustanga Shelby GT500 iz 1967. godine. 

Dani kada se Lewis Hamilton povezivao s McLarenom možda su daleko iza nas, ali sam Hamilton je zadržao marku blizu svog srca. U 2015., tri godine nakon što je otišao iz McLaren F1 tima koji ga je doveo u Formulu 1, Hamilton je potrošio na superauto P1.

S 3.8-litrenim twin-turbo V8 benzinskim motorom, uparenim s električnim motorom, proizvodi 903 KS - dovoljno za postizanje najveće brzine od 217 mph i 0-100 km/h za manje od 2.7 sekundi. P1, nasljednik kultne F1, koštao je Hamiltona oko 1.2 miliona funti. 

Slijedeći temu McLarena, Hamilton je jednom viđen na Beverly Hillsu u srebrnom McLarenu F1 (šasija 044, naravno), u snimci koja je kružila društvenim mrežama, a koji je nekoć nosio titulu najbržeg cestovnog automobila na svijetu.

Proizvedena su samo 64 primjerka i od tada im je samo rasla vrijednost. Kada je šasija 044 stavljena na dražbu od Bonhamsa 2017., konačna nevjerovatna cijena koju je postigla bila je 15.62 miliona dolara (12.3 miliona funti) - a identitet kupca nije bio poznat neko vrijeme dok se nisu pojavile priče da je Hamilton novi vlasnik auta.

McLaren F1 je remek-djelo dizajna, sa šasijom 044 koja sadrži samo jedno sjedalo sa središnjim položajem za vožnju, sa svojim 6.1-litrenim V12 motorom koji je u to vrijeme prešao manje od 10.000 milja i samo jednim prethodnim vlasnikom, s najvećom brzinom od 390 km/h. 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...