Žena
VIRALNA SENZACIJA: Ljudi ne vjeruju da će ova žena uskoro napuniti 75 godina (FOTO)
Prije 14 min0
Silence donosi vozaču 30 KS iz dva elektromotora na stražnjoj osovini sa snagom koja dolazi iz dvije baterije od 5.6 kWh sa sustavom predgrijanja od 55 kW za, a kako bi se vozilo moglo koristiti i po hladnom vremenu. Također dolazi s trogodišnjim jamstvom. Postoji regenerativno kočenje i tri načina vožnje - "ECO", "City" i "Sport" koji optimiziraju performanse i karakteristike upravljanja baterijom.
Auto
15. Feb. 2024 15. Feb. 2024
0
Činjenica da je prestala proizvodnja smarta fortwo otvorila je novi prostor u niši malih električnih automobila za dvije osobe. Ovu bi tržišnu rupu mogao zatvoriti automobil imena Silence S04. Doduše, tehnički to je četverocikl, a ne automobil, ali je dizajniran da bude idealan prijevoz za urbane sredine pod motom "niski trošak, nula emisija".
S cijenom od 7500 eura u Njemačkoj, S04 je dizajniran, projektiran i proizveden u Španjolskoj. Mora se reći kako ova marka nije nepoznata u našoj zemlji: prošle je godine od iste tvrtke Hrvatska pošta kupila čak stotinu transportnih skutera oznake S02 koji se koriste za dostavu pošiljaka u Osijeku, Rijeci, Splitu, Zadru, Bjelovaru te Zagrebu i okolici.
Silence kaže da S04 ima "kompaktni dizajn" što je svakako istina s obzirom na duljinu od samo 2.28 m, širinu od 1.29 m i visinu od 1.57 m. To ga čini kraćim i užim od Citroena Amija. Unatoč veličini, tu su sjedala za dvoje u stepenasto postavljenom rasporedu s vozačem malo ispred suvozača (kao što imate u Volkswagenu XL1) i prtljažnikom od 247 litara - to je 65 litara više no što ima Fiat 500.
Digitalni zaslon od sedam inča nalazi se na ploči zajedno s višenamjenskim upravljačem, postoljem za vaš pametni telefon te klima-uređajem. Dio su standardne opreme ulazak u vozilo bez ključa, električni podizači prozora, bluetooth te "udobna" sjedala. Doista, Silence tvrdi da nema kompromisa po pitanju udobnosti, a da bi S04 bio što urbaniji, ima kratak krug okretanja od svega 3.5 metara.
Silence donosi vozaču 30 KS iz dva elektromotora na stražnjoj osovini sa snagom koja dolazi iz dvije baterije od 5.6 kWh sa sustavom predgrijanja od 55 kW za, a kako bi se vozilo moglo koristiti i po hladnom vremenu. Također dolazi s trogodišnjim jamstvom. Postoji regenerativno kočenje i tri načina vožnje - "ECO", "City" i "Sport" koji optimiziraju performanse i karakteristike upravljanja baterijom.
Ono što se posebno mora naglasiti je kako se kod S04 koristi baterija koju je moguće izvaditi iz automobila, voziti je u kolicima i puniti gdje god. Dakle, nema potrebe za posebnim punjačima. S04 dolazi s maksimalnim dometom od 149 kilometara, što je više nego dvostruko od 70 kilometara koje nudi Citroen Ami. Silence tvrdi da je njegov mali EV sposoban postići brzinu od 85 km/h, iako će ona vrlo vjerojatno radi zakonskih razloga biti ograničena na 45 km/h.
(Index.hr)
Žena
VIRALNA SENZACIJA: Ljudi ne vjeruju da će ova žena uskoro napuniti 75 godina (FOTO)
Prije 14 min0
Politika
SAFE JOURNALISTS O KONAKOVIĆU: "Politički obmanjuje javnost, poduzeti pravne radnje pred institucijama i zaštititi novinare"
Prije 22 min0
Hronika
POLICIJA RS U AKCIJI: Oduzeli vojno oružje sakriveno u kući
Prije 25 min0
Ekonomija
PRIHODI OD INDIREKTNIH POREZA VEĆI ZA 201 MILION KM: Kako je višak novca raspoređen entitetima
Prije 26 min0
Auto
IZBJEGNITE RIGOROZNE KAZNE: Ukoliko automobilom idete u Europsku uniju ovo trebate znati…
26. Apr. 20240
Auto
AKO SE NJIH PITA: Nova top - lista najboljih, najkvalitetnijih i najdugovječnijih automobila…
27. Apr. 20240
Auto
GOMILANJE E-AUTOMOBILA U EVROPSKIM LUKAMA: Sprema se veliki eksperiment - "Morat će se sami voziti"
Prije 21h0
Auto
„MONSTRUM“ NA TOČKOVIMA: Ovakvog Volkswagen Golfa „keca“ sigurno još niste vidjeli…
Prije 10h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.