CITROEN KREĆE U TEHNOLOŠKU OFANZIVU: Predstavljen je hibridni C4 X; Jednostavan i "gladak" u svom radu, bez potrebe za punjenjem...

(...) Hybrid 136 nudi udobnost i svestranost dok smanjuje emisije i potrošnju za gotovo 20% u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom verzijom. Sposoban dovršiti do 50% gradskih putovanja u električnom načinu rada, bez emisija, ima većinu prednosti električne vožnje.

  • Auto

  • 22. Feb. 2024  22. Feb. 2024

  • 0

Predvodnik u električnim vozilima u C segmentu, Citroën je predstavio Hybrid 136 na modelima C4 i C4 X. Ova “hibridizacija” omogućuje kombiniranje prednosti benzina i električne energije. Izgrađen na kompaktnoj i laganoj 48V Hybrid tehnologiji, sastoji se od 48V baterije koja se puni tijekom određenih faza vožnje, 3-cilindričnog benzinskog motora od 136 KS (100 kW) nove generacije posebno dizajniranog za prilagodbu ovom hibridnom sustavu,. Tu je i novi elektrificirani ë-DCS6 mjenjač s dvostrukom spojkom koji uključuje električni motor s 21 kW.

Jednostavan i gladak u svom radu, bez potrebe za punjenjem, Hybrid 136 nudi udobnost i svestranost dok smanjuje emisije i potrošnju za gotovo 20% u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom verzijom. Sposoban dovršiti do 50% gradskih putovanja u električnom načinu rada, bez emisija, ima većinu prednosti električne vožnje.

C4 i C4 X Hybrid 136 mogu se voziti u električnom načinu rada u urbanim područjima, na blagim cestama ili tijekom manevara. U urbanim područjima, hibridna verzija može završiti do 50% putovanja potpuno električno, bez emisija i vibracija. Zahvaljujući prednostima isključivo električne vožnje, komfor u vozilu je poboljšan tijekom svakodnevnih putovanja gradom ili autocestom.

Tehnologija Hybrid 48V optimizira performanse i potrošnju goriva C4 i C4 X, omogućujući prosječnu uštedu goriva od 1 litre/100 km (20%) u usporedbi s benzinskim motorom PureTech 130 EAT8. Važno je napomenuti da ovaj pogonski sklop ima vrlo zanimljivu učinkovitost u gradskim uvjetima vožnje s prosječnom uštedom goriva koja doseže gotovo 30%.

Hibridna vožnja nove verzije na C4 i C4 X pruža veliku jednostavnost korištenja sa svoja dva motora, električnim i toplinskim, koji rade zajedno ili odvojeno, automatski i bez intervencije vozača. A u slučaju jakih ubrzanja, električni motor isporučuje dodatnu snagu od 9 kW (oko 12 KS). S baterijom koja se automatski puni kada automobil uspori, ovaj novi pogonski sklop poboljšava svakodnevnu jednostavnost korištenja i privući će kupce koji žele pristupiti električnoj vožnji zaobilazeći ograničenja ponovnog punjenja.

(Index.hr) 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...