MNOGI SU POGRIJEŠILI, JESTE LI VI: Instruktori sarajevskih autoškola odgovorili ko je kriv za sudar u kružnom toku

Kako bi konačno otkrili sve nedoumice, pitali su instruktore sarajevskih autoškola da nam objasne situaciju.

  • Auto

  • 12. Mar. 2024  

  • 1

Mnogim vozačima u Sarajevu je nejasno da li prednost pri izlasku iz kružnog toka ima vozač koji se nalazi u unutrašnjoj ili vanjskoj traci, a što je i pokazala anketa Crne Hronike.

Preko 12.000 ljudi je odgovorilo na anketu, a njih nešto više od 8.000 misli da je kriv vozač Audija, dok nešto manje od 4.000 ljudi mišljenja je da je vozač Renaulta napravio prekršaj.

Kako bi konačno otkrili sve nedoumice, pitali su instruktore sarajevskih autoškola da nam objasne situaciju.

Svi su se složili - kriv je vozač Audija.

“U ovoj situaciji je kriv vozač iz unutrašnje trake. Pri izlazu iz kružnog toka se u ovoj situaciji koristi pravilo desne strane. Vozač Audija je morao propustiti vozača Renaulta, pa tek onda bezbjedno napustiti kružni tok. Ako se želite isključiti iz kružnog toka, potrebno je ranije najaviti radnju pokazivačem smjera i uvjeriti se da se možete bezbjedno isključiti, a ako situacija to ne dozvoljava, napravit ćete krug pa se onda isključiti kada ste to u mogućnosti”, pojašnjava za CH instruktor Dženan iz Autoškole Volan.

“U ovom slučaju kriv je Audi... Mislim da ovdje Audi ima i punu liniju tako da se na ovom dijelu nije mogao ni prestrojavati iz unutrašnje trake u vanjsku... A u svakom slučaju bijelo vozilo se kreće svojom saobraćajnom trakom tako da ga Audi mora ispoštovati ukoliko se želi prestrojavati u njegovu traku”, rekao je Samir Avdibašić iz Autoškole Instruktor.

Pitali smo za mišljenje i vještaka saobraćajne struke Mirzeta Sarajlića.

“Kriv je onaj što vrši prestrojavanje, odnosno mijenja saobraćajnu traku - vozač u unutrašnjoj traci.

Dakle onaj koji izlazi sa kružnog toka, a nalazi se u unutrašnjoj traci prilikom izlaska vrši dvije radnje, prvo se prestrojava, a zatim napušta kružni tok. Onaj koji vozi vanjskom on se samo isključuje. Nezgoda se desi prilikom prestrojavanja, a u zakonu piše da se prestrojavanje može vršiti samo kad se uvjeriš da je sigurno po ostale učesnike u saobraćaju. Dio saobraćajne kulture je da se koristi unutrašnja traka i da se obiđe još jedan krug ako se ne može sigurno prestrojiti”, pojasnio je Sarajlić.

Komentari - Ukupno 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...