BOŽE, SAČUVAJ I SAKLONI: U Švedskoj djeca koriste kreme protiv starenja kože

Jedan kozmetički brend je televizijskoj kući SVT kazao da je 20 do 40 posto njegovih kupaca sada mlađe od 13 godina.

  • Jeste li znali

  • 21. Mar. 2024  

  • 0

Vodeći lanac švedskih ljekarni Hjärtat zabranio je prodaju krema za njegu kože protiv starenja osobama mlađim od 15 godina zbog sve veće bojazni europskih zemalja o njihovu potencijalno štetnom učinku za dječju kožu, započnu li djeca te proizvode koristiti prerano.

U lancu ljekarni Hjärtat, a u Švedskoj ih je oko 390, prestat će prodavati “napredne proizvode za njegu kože” koji sadrže sastojke poput AHA kiselina, BHA kiselina, vitamina A, C i enzimskog pilinga, kupcima mlađima od 15 godina, osim ako za to imaju pristanak roditelja ili problematičnu kožu.

Velika popularnost preparata kod djece mlađe od 13 godina

Razlog ovakve odluke su brojna izvješća o eksploziji popularnosti preparata za njegu kože među švedskom djecom mlađom od 13 godina, a potaknuli su ih društveni mediji.

Jedan kozmetički brend je televizijskoj kući SVT kazao da je 20 do 40 posto njegovih kupaca sada mlađe od 13 godina.

Više različitih izvješća ukazuje na to da sve više djece širom Europe, uključujući i djecu stariju od 10 godina u Velikoj Britaniji, pribjegava njezi kože skupim preparatima protiv starenja u potrazi za “mladolikijim izgledom” kože, pri čemu su mnogi među njima pod utjecajem sadržaja koji su vidjeli na mrežama poput “Tiktoka”, prenosi britanski Guardian.

Stručnjaci strahuju da bi novi trend mogao imati iznimno štetan učinak na tako mladu kožu i zabrinuti su zbog psihološkog utjecaja na današnje mlade ljude koji su opsjednuti starenjem.

“Potpuno nepotrebno”

Annika Svedberg, glavna farmaceutkinja ljekarni Hjärtat rekla je da “upotreba naprednih kozmetičkih proizvoda za njegu kože, čija je svrha smanjenje bora i postizanje ujednačenijeg tona kože, djeci nije potrebna”.

“U slučajevima kada dijete boluje od neke kožne bolesti, primjerice atopijskog ekcema, određeni proizvodi mogu pridonijeti pogoršanju ili ponovnom aktiviranju simptoma”, rekla je Svedberg.

Direktorica tvrtke Monika Magnuson kazala je da njezina tvrtka želi postati predvodnik ovog trenda i preuzeti veću odgovornost kako ne bi bili uključeni u promociju nezdravog ponašanja i ideala koji su uzeli maha među vrlo mladim ljudima.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...