LJETNA SHEMA POLIJETANJA SA TUZLANSKOG AERODROMA: Da li je realan povratak baznog aviona Wizz Aira?

S Međunarodnog aerodroma Tuzla trenutno je moguće letjeti na tri destinacije.

  • Ekonomija

  • 22. Mar. 2024  22. Mar. 2024

  • 2

Wizz Air je u ovom momentu jedini avioprijevoznik koji obavlja letove sa Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT) i, kako sada stvari stoje, tako će biti i od 1. aprila kada počinje ljetni red letanja. Iz Tuzle se trenutno može samo do Dortmunda, Basela i Memmingena, ali postoji mogućnost da se broj linija u dogledno vrijeme poveća.  

Nezvanično saznajemo da postoje realne mogućnosti da Wizz Air poveća broj operacija iz Tuzle, što bi vjerovatno značilo i baziranje jednog aviona.  

Iz izvora bliskih Wizz Airu, saznajemo da je ova aviokompanija među svojim osobljem stacioniranom u Abu Dhabiju i Tirani, provela anketu s pitanjem da li bi željeli povratak u Tuzlu. Također, veći broj Airbusovih aviona A320neo vraća se u Wizz Airovu flotu, nakon što su prošli vanrednu inspekciju motora, pa postoji realna mogućnost da jedan od njih bude usmjeren u Tuzlu.  

Uprava MAT-a, kako saznajemo, u stalnom je kontaktu s predstavnicima Wizz Aira, što je sasvim normalno, jer imaju dogogodišnje partnerstvo koje traje i danas, ali i historiju uspješne poslovne saradnje.

Podsjećamo da je Wizz Air u Tuzli imao dva bazna aviona te letio na 15 vropskih destinacija.  

Turistička zajednica Tuzlanskog kantona, uskoro bi trebala raspisati i javni poziv za subvencije aviokompanijama koje će prevoziti putnike s MAT-a. Hoće li to ubrzati odluku WIZZ Aira, ali privući i njihovu konkurenciju u Tuzlu, ostaje da vidimo.  

Wizz Air je u ovom momentu jedini avioprijevoznik koji obavlja letove sa Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT) i, kako sada stvari stoje, tako će biti i od 1. aprila kada počinje ljetni red letanja. Iz Tuzle se trenutno može samo do Dortmunda, Basela i Memmingena, ali postoji mogućnost da se broj linija u dogledno vrijeme poveća.

Nezvanično saznajemo da postoje realne mogućnosti da Wizz Air poveća broj operacija iz Tuzle, što bi vjerovatno značilo i baziranje jednog aviona.

Iz izvora bliskih Wizz Airu, saznajemo da je ova aviokompanija među svojim osobljem stacioniranom u Abu Dhabiju i Tirani, provela anketu s pitanjem da li bi željeli povratak u Tuzlu. Također, veći broj Airbusovih aviona A320neo vraća se u Wizz Airovu flotu, nakon što su prošli vanrednu inspekciju motora, pa postoji realna mogućnost da jedan od njih bude usmjeren u Tuzlu.

Uprava MAT-a, kako saznajemo, u stalnom je kontaktu s predstavnicima Wizz Aira, što je sasvim normalno, jer imaju dogogodišnje partnerstvo koje traje i danas, ali i historiju uspješne poslovne saradnje. Podsjećamo da je Wizz Air u Tuzli imao dva bazna aviona te letio na 15 vropskih destinacija.

Turistička zajednica Tuzlanskog kantona, uskoro bi trebala raspisati i javni poziv za subvencije aviokompanijama koje će prevoziti putnike s MAT-a. Hoće li to ubrzati odluku WIZZ Aira, ali privući i njihovu konkurenciju u Tuzlu, ostaje da vidimo.

Pozitivan pomak za MAT je povećanje broja čarter letova. Tako će u junu Freebird imati tri sedmična leta za Antalyju, a s jednim sedmičnim letom će im se priključiti i kompanija Tailwind. To znači da će broj sedmičnih operacija, kada su u pitanju čarteri, sa prošlogodišnje dvije, biti povećan na četiri.

Komentari - Ukupno 2

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...