BLIŽI SE KONAČNI KRAJ: Benzinci i dizelaši postaju prošlost, Evropska unija uvela rigorozne kriterije za…

Prema novim idejama Evropske komisije, emisije ugljendioksida automobila po kilometru morale bi pasti za 50 posto od 2021. do 2030. godine, a ne za 37,5 posto, kako je prethodno planirano.

  • Auto

  • 14. Sep. 2020  14. Sep. 2020

  • 0

O tome izvještava "Süddeutsche Zeitung", a potvrde su stigle iz službenih izvora. Šta to konkretno znači? Mnogo više plug-in hibirda i električnih automobila u proizvodnji, koji emitiraju malo ili nimalo ugljendioksida u vožnji. Evropska unija će pratiti i stvarnu potrošnju plug-in hibrida za koje se sumnja da ih vozači uopće ne pune strujom te da funkcioniraju kao klasični hibridi te emitiraju mnogo više ugljendioksida u stvarnim uvjetima.

Teško je očekivati da će proizvođači automobila učiniti svoje motore s unutrašnjim sagorijevanjem još efikasnijima, jer je neke granice nemoguće dodatno spustiti. Ove mjere promijenit će sliku u prodajnim salonima automobila, u kojima će biti sve manje benzinaca i dizelaša, ali pravi izazov slijedi u velikim industrijskom silama, poput Njemačke. Deseci dobavljača za autoindustriju žive od prodaje dijelova za motore s unutrašnjim sagorijevanjem. S električnim automobilima očekuje se i veliki pad zaposlenih u autoindustriji, jer je poznato kako električni automobili imaju mnogo manje dijelova od standardnih vozila.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...