Ekonomija
NEVJEROVATNA PRIČA BOSANCA: Prodao auto i sa 2.500 eura otišao u Austriju, danas obrće milione
28. Apr. 20240
Osim što se bavi modelingom, ona je iinfluenserica na Instagramu, ambasadorica i poslovna žena, koja dokazuje da nije ništa manje snažna od drugih ljudi u ovoj industriji.
Žena
29. Jun. 2021 30. Jun. 2021
1
Rođena u Bosni i Hercegovini i odrasla u SAD-u, Elvisa Dedić je zanosna, upadljiva i elegantna mankenka, koja javnost upoznaje sa ljepotama svijeta mode.Došla je u SAD kada je imala samo 11 godina, čime je ispunila svoje snove da bude dio modne industrije. Prije nego je stigla u modnu industriju, ona je diplomirala na Pravnom fakultetu i psihologiji na Univerzitetu Sjeverna Florida. Nakon što je diplomirala, počela je sa modelingom na Instagramu, brendirajući različite kompanije iz "visoke mode", piše Entertainment Paper.
Pored modelinga, ona je influenserica na Instagramu, ambasadorica i poslovna žena, koja dokazuje da nije ništa manje snažna od drugih ljudi u ovoj industriji.
Instagram model
Mnogi ljudi misle da je biti influenser na Instagramu jednostavan zadatak. U stvari, mnogi vjeruju da je "influenserstvo" podvala i suvišna stvar. U stvarnosti, oni ne znaju koliko napora influenseri ulažu u kreiranje atraktivnog profila da bi zabavili publiku.
Iako nije brisala negativne komentare, Elvisa je izgradila karijeru modela na Instagramu. Ona je promovirala na kreativan, šarolik profil u njenom jedinstvenom stilu. U početku je imala svega nekoliko stotina pratilaca, danas ima više od 740.000 pratilaca i iz dana u dan ta brojka raste.
Na svom profilu, ona svakodnevno dijeli sjajne fotke i video klipove kako bi svijet otkrio njen jedinstven stil i osjećaj za modu. Također, Elvisa često dijeli i sadržaj o Bosni i Hercegovini. Mnogi su impresionirani njom i pokušavaju slijediti njene trendove.
Sa porastom slave, više brendova iz oblasti mode, šminke, proizvoda za njegu kože, bikinija i sportske opreme je kontaktiralo. Najistaknutiji brendovi su Pretty Little Things, Giti, Diva Boutique i mnogi drugi.
Poslovna žena
Pored toga što je top model, Elvisa se posvetila biznisu i ona vodi svoj uspješni brend Elvisa Cosmetics. Ovaj brend već ima vrlo popularne proizvode koje žele mnoge žene. Elvisa je rekla da toliko voli šminku da je jednostavno željela otvoriti svoju vlastitu firmu.
"Željela sam pokrenuti svoju vlastitu kozmetičku liniju jer želim izgraditi svoj jedinstven brend i ostaviti nasljedstvo iza sebe. Moj cilj nije uvijek nositi tuđe brendove, već biti svoj brend", napominje Elvisa
Uloga ambasadorice
Biti vlasnica i direktorica firme nije dovoljno. Ona ima mnogo više potencijala. Kada je dobila priliku predstavljati poznati brend Fashion Nova, ona je prihvatila tu ulogu i postala ambasadorica ovog brenda.
Elvisa ima plan i da postane glumica. Ona je ljubiteljica brojnih serija, kao što je Igre prijestolja, koje je pregledala tri puta. Voljela bi se okušati i u svijetu glume.
K. S.
Ekonomija
NEVJEROVATNA PRIČA BOSANCA: Prodao auto i sa 2.500 eura otišao u Austriju, danas obrće milione
28. Apr. 20240
Ekonomija
ČUVAJU SOCIJALNI MIR U ZEMLJI: Dijaspora uplatila rekordan iznos novca rodbini
25. Apr. 20240
Evropa
BOŠNJAKINJA ULAZI U EVROPSKI PARLAMENT: Amela Skenderović je mlada politička snaga Luksemburga na evropskoj sceni
21. Apr. 20241
Društvo
ČUDO U GETEBORGU, KUĆA PUNA DOKTORA: Ovo su Bosanci koji su zadivili Švedsku
10. Mar. 20241
Sport
NAKON DRAME NA PARKU PRINČEVA: Borussia izbacila PSG i prošla u finale Lige prvaka (FOTO/VIDEO)
Prije 4h0
Auto
VLASNICI SU JAKO LJUTI: Volkswagen je napravio velik propust, skupocjeni dio lako se krade
Prije 4h0
Regija
OTIŠAO JE LAJČAK, ODLAZI I GABRIEL: Kakve rezultate je dao angažman Escobara na Zapadnom Balkanu?
Prije 4h0
Evropa
U ATINI SE SUKOBILI PROPALESTINSKI DEMONSTRANTI I POLICIJA: Korišteni pendreci, suzavac i šok bombe
Prije 4h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.