Ekonomija
TVORAC PELJEŠKOG MOSTA NAJAVLJUJE: „Zbog oluja morat ćemo ekspresno mijenjati…“
27. Jul. 20230
Zvaničan odgovor kojeg je novinar dobio do Hrvatskih cesta o tome koliko je automobila prošlo preko mosta i kako je to utjecao na saobraćaj prema Neumu je:
Ekonomija
06. Nov. 2022 06. Nov. 2022
3
Prošlo je tri mjeseca od otvaranja Pelješkog mosta koji povezuje dva dijela Hrvatske zaobilazeći Neumski koridor.
"Veoma važan dan u historiji Hrvatske bio je 26. juli ove godine", piše Paul Bradbury sa portala Total Croatia News, kada je Pelješki most kineske proizvodnje konačno spojio Dubrovnik i jug s ostatkom Hrvatske bez potrebe da se prolazi kroz Neumski koridor u Bosni i Hercegovini.
Bio je to dan velikog slavlja i nacionalnog ponosa, a slike novog hrvatskog infrastrukturnog projekta obišle su cijeli svijet.
“Na ličnom planu, bila je privilegija svjedočiti ovom značajnom dijelu hrvatske historije iz prve ruke i vidjeti koliko je ponosnih Hrvata krenulo na put, dok je premijer Andrej Plenković sjedio na suvozačevom mjestu, a Mate Rimac ga je vozio preko mosta u svojoj Rimac Neveri, prvom vozilu koje je prešlo preko mosta nakon njegovog zvaničnog otvaranja. Imao sam sreću da sednem u novinarski automobil koji je prešao preko mosta nekoliko sati ranije”, piše Bradbury.
Novi most je umanjio saobraćaj preko Neumskog koridora, što se pokazalo već sutradan kada je Bradbury izvijestio sa granice BiH, istakavši da se ni jedan automobil nije približavao neumskoj granici, već su automobili birali prelaziti Pelješki most.
Zvaničan odgovor kojeg je novinar dobio do Hrvatskih cesta o tome koliko je automobila prošlo preko mosta i kako je to utjecalo na saobraćaj prema Neumu je:
“Nakon 100 dana od otvaranja mosta, preko mosta je prošlo oko 940.406 vozila, što je skoro 10.000 dnevno. Nasuprot tome, saobraćaj kroz Neum smanjen je za 70 posto od istog perioda 2019. godine, godini prije pandemije”.
Podsjećamo, Pelješki most zvanično je otvoren krajem jula ove godine. Ceremonija otvaranja koštala je oko milion kuna, a gradnja mosta vrijedna je 357 miliona eura. Most je visok 55 metara, širok 21, a ukupna dužina je 2.404 metara.
Namijenjen je prometovanju isključivo motornim vozilima, minimalnom brzinom od 60 km/h. Saobraćaj se odvija u oba smjera po dvjema voznim trakama uz koje se nalaze nešto uže zaustavne trake za vozila u kvaru. Most nema trotoar za pješake ni biciklističke trake.
Ekonomija
TVORAC PELJEŠKOG MOSTA NAJAVLJUJE: „Zbog oluja morat ćemo ekspresno mijenjati…“
27. Jul. 20230
Ekonomija
NEUM VIŠE NIKO I NE SPOMINJE, GUŽVE SU SE PRESELILE U DRUGI GRAD: Pogledajte šta se događa godinu dana nakon otvaranja Pelješkog mosta (VIDEO)
23. Jul. 20230
Ekonomija
NEVJEROVATNE BROJKE: Objavljeno koliko je vozila u dva mjeseca prošlo Pelješkim mostom…
01. Okt. 20220
Ekonomija
EFEKT PELJEŠKOG MOSTA: U Neumu promet vozila pao za 63%, ali ni to nije sve...
10. Avg. 20220
Vijesti
EMIR SULJAGIĆ ZA "SB": "Miloševićeve prijetnje 90-ih dolazile su iz pozicije moći i sile, a Vučićeve i Dodikove iz straha"
Prije 10 min0
Show
OBOGATILA MUZIČKU SCENU: Esma Numanović objavila svoj prvijenac, producent albuma Damir Imamović
Prije 14 min0
Regija
MILANOVIĆ BEZ ZADRŠKE: Hrvatska je dno Evropske unije
Prije 29 min0
Kultura
BILO JE VRIJEME DA SE DRŽAVA POBRINE: Prekinuta višedecenijska agonija institucija kulture BiH
Prije 32 min0
Ekonomija
NEVJEROVATAN OBRAT: Ugasili proizvodnju u BiH i otpustili radnike – a imaju rekordnu zaradu
Prije 19h0
Ekonomija
RADOVI NEĆE BITI PREKIDANI: Euro-Asfaltu 144 miliona KM za nastavak velikog projekta
25. Apr. 20241
Ekonomija
FINANSIJSKA DRAMA MANJEG BH. ENTITETA: Vladi RS fali 500 miliona KM, teško ide prodaja obveznica
25. Apr. 20242
Ekonomija
GOTOVO JE: Kompanija ArcelorMittal Zenica danas će trajno obustaviti...
25. Apr. 20241
trenutak ...
Komentari - Ukupno 3
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.