TRAMVAJ ZVANI "TEŽNJA": Nove tramvajske i trolejbuske linije u Sarajevu, realnost ili populizam...

Nakon što je vlada usvojila prednacrt, potrebno je da ga usvoji i kantonalna skupština.

  • Ekonomija

  • 22. Dec. 2023  

  • 0

Prednacrtom ovog plana je predviđeno značajno proširenje tramvajskog, trolejbuskog i željezničkog prijevoza.

Vlada Kantona Sarajevo je usvojila prednacrt urbanističkog plana kojim je tretiran i razvoj javnog prijevoza.

Tramvajski prijevoz bi bio proširen na naselja Dobrinja, Šip i Rajlovac. Naime, tramvaj bi saobraćao od Nedžarića do Dobrinje, odnosno Istočnog Sarajeva, te bi nastavio saobraćati od Dobrinje, preko Šeste transverzale, do Otoke. Od Otoke bi nastavio saobraćati glavnom gradskom saobraćajnicom prema centru Sarajeva.
Kada je u pitanju proširenje tramvajskog prijevoza do Šipa, planirano je da tramvaj saobraća od Željezničke stanice, preko Prve transverzale, do Šipa.

Osim toga, predloženo je da tramvaj saobraća od Stupa, preko Azića i Rajlovca, do budućeg gradskog parka "Sastavci" - riječ je o prostoru na sastavu rijeka Bosne, Željeznice i Zujevine. Podsjećamo, da su započeli radovi na produženju tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice.

Trolejbuski prijevoz je bitna dopuna tramvajskog prijevoza. Prednacrtom urbanističkog plana je predviđeno proširenje trolejbuskog prijevoza preko Nedžarića i Stupa, preko Osme transverzale, prema sjeverozapadu, tj. prema Rajlovcu. Također podsjećamo da bi uskoro trebalo početi produženje trolejbuske mreže od centra grada do Vogošće.

Namjera je da željeznički i lakošinski sistem čine tri gradska prstena. Prvi se odnosi na povezivanje Vogošće s postojećom longitudinalnom gradskom trasom, drugi prsten se odnosi na povezivanje zapadnog dijela urbanog područja i treći bi bio veza sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo i Istočnog Sarajeva, i to formiranjem prstena preko Sedme transverzale.

Autobuski saobraćaj bi bio fokusiran na povezivanje perifernih naselja i padinskih dijelova grada.

Za napomenuti je da je sve prethodno navedeno predloženo prednacrtom urbanističkog plana, tj. dokumentom koji nije konačan. Dakle, nakon što je vlada usvojila prednacrt, potrebno je da ga usvoji i kantonalna skupština.

Ako kantonalna skupština usvoji prednacrt urbanističkog plana, slijedi javna rasprava. Poslije javne rasprave, potrebno je da vlada usvoji prijedlog urbanističkog plana. Kada vlada usvoji prijedlog, onda je nužno da ga usvoji i kantonalna skupština kako bi i stupio na snagu.

Postavlja se pitanje jesu li najavljene nove tramvajske i trolejbuske linije u Sarajevu realnost ili populizam kakvom smo do sada imali prilike svjedočiti od strane nove vlasti!?

(SB)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...