Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Novi rok završetka radova bit će poznat kroz mjesec-dva nakon što svi oni koji su uključeni u ovajp projekt izvrše procjene urađenih i potrebnih radova.
Ekonomija
14. Jan. 2024
0
Izgradnja brze ceste Lašva – Nević Polje kroz srednju Bosnu odvija se planiranom dinamikom u skladu s napravljenim izmjenama i jedan je od značajnijih projekata Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine.
Ugovor o izgradnji brze ceste Lašva – Nević Polje (LOT 5) potpisan je 26. aprila 2022. godine, a vrijednost ugovorenih radova je 74.904.570 KM. Izgradnja LOT-a 5 podrazumijeva izgradnju dijela brze ceste od petlje Vitez izlaz iz poslovne zone do petlje Nević Polje, a finansira se sredstvima iz Budžeta Vlade Federacije Bosne i Hercegovine.
Iako je rok za završetak radova bio 20 mjeseci, odnosno, februar 2024. godine, zbog dosta zastoja izazvanih vanjskim okolnostima koje podrazumijevaju izmještanje postojećih instalacija, korekcije projekta i povećanje obima radova i procedura, rok za završetak radova će biti prolongiran dok do povećanja troškova gradnje neće doći.
“Dužina sekcije ovog LOT-a je 4,8 km i prolazi kroz područje Srednjobosanskog kantona i to kroz općine: Vitez, Travnik i Novi Travnik. Na ovoj sekciji gradi se četiri mosta i jedan vijadukt. Početak sekcije LOT-a 5 se nalazi poslije petlje Vitez – izlaz iz poslovne zone, koja će biti izgrađena u sklopu gradnje LOT-a 4 (Poslovna zona Vitez) koje je u nadležnosti JP Ceste FBiH”, kazali su nam iz Autocesta FBiH.
LOT 5 je riješen kao cesta s karakteristikama brze ceste s dvije saobraćajne trake (vozna i preticajna) za svaki smjer kretanja.
U sklopu izgradnje dionice predviđena je i regulacija rijeke Lašve na mjestima gdje je u koliziji s trupom ceste, a što se tiče do sada urađenih radova, iz Autocesta FBiH su nam kazali:
“Što se tiče radova na trasi, nasipi su završeni u obimu preko 70 posto dok su pripremni radovi i iskopi završeni u obimu preko 90 posto. Treba istaći da na nekim potezima duž ove dionice radovima na trasi prethode radovi na izradi regulacije korita rijeke Lašve i premještanje rijeke Lašve iz starog korita u novo. Trenutno se izvode radovi na izradi nasipa na određenim dijelovima duž trase kao i radovi na izradi unutrašnje odvodnje brze ceste”, te dodaju:
“Što se tiče objekata u proteklom periodu završeni su glavni radovi na sljedećim objektima izuzev završnih radova na istima (hidroizolacija, betonska sigurnosna ograda, prelazne ploče, asfalti i slično): most Mali Mošunj 1, potputnjak Mali Mošunj, most Stara Bila 1, most Stara Bila 2 (na lokalnoj saobraćajnici), most Stara Bila 3 (na lokalnoj saobraćajnici), most Nova Bila, most Pečuhe, potporni zid.”
Radovi se izvode i na mostu Mali Mošunj 2 te na potpornoj konstrukciji Nević Polje.
U narednom periodu slijede radovi i na drugim objektima u sklopu trase, a izvode se i radovi na regulaciji novog korita rijeke Lašve koji podrazumijevaju iskope, nasipe, osiguranje dna, kosinu novog korita, izradu obloge od lomljenog kamena na filterskom sloju od geotekstila te je stepen završenih radova oko 70 posto.
Zbog značajne dužine brze ceste Lašva – Nević Polje od 23 km i složenosti građenja te velikih finansijskih potreba, na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, Vlada Federacije BiH, kao investitor, podijelila je projekt brze ceste Lašva – Nević Polje u pet LOT-ova:
LOT 1 Lašva – Kaonik; LOT 2 Kaonik – Selište; LOT 3 Selište – Vitez; LOT 4 Poslovna zona Vitez; LOT 5 Izlaz iz poslovne zone Vitez – petlja Nević Polje.
Faze realizacije navedenih LOT-ova su različite, a prioritete utvrđuje Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, na temelju Okvirne strategije prometa Bosne i Hercegovine 2016 – 2030. godine.
Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Ekonomija
SAD JE SVE JASNO: Prva dionica brze ceste Lašva – Nević Polje neće biti završena na vrijeme, razlog je...
23. Jan. 20240
Ekonomija
PROBLEMIMA NIKAD KRAJA: Ponovo zapela izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje, glavni krivac je…
17. Sep. 20220
Ekonomija
NAKON PUNIH 15 GODINA: Počinje izgradnja ključne ceste kroz srednju Bosnu, projekt vrijedan...
13. Sep. 20223
Vijesti
"SB" NA ĐURĐEVDANU: Na sarajevskoj Gorici počelo veselje - janje, roštilj, dječija graja (FOTO)
Prije 15 min0
Gastro
NOVA PRIJETNJA ZA ANDROIDE: Hakeri koriste ovu grešku - evo šta trebate deinstalirati
Prije 22 min0
Vijesti
OGLASILA SE IDDEEA: Građani bespotrebno čekaju u redu za CIPS potvrdu
Prije 38 min0
Mini market
SENAD AVDIĆ - DŽEMALUDINU LATIĆU: Mladomuslimanski predratni tutor i zaštitnik Dobrica Ćosić je ipak lagao "patriotskije, maštovitije i inventivnije"
Prije 42 min0
Ekonomija
RADI SE PUNOM PAROM: Domaći div gradi dionicu vrijednu preko 300 miliona KM (FOTO, VIDEO)
03. Maj 20240
Ekonomija
"OVO JE NENORMALNO": Nova cijena maslinovog ulja šokirala i veterane industrije
03. Maj 20240
Ekonomija
NEKADAŠNJI LIDER TONE SVE DUBLJE: Ko vreba šansu za preuzimanje Sarajevo osiguranja
Prije 20h0
Ekonomija
LJEPOTA OD KOJE ZASTAJE DAH: Kraljevski otoci - novi turistički hit u Bosni i Hercegovini...
Prije 6h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.