BLIŽI SE DOLAZAK NOVOG RENAULTA 4: Temelji se na novoj platformi AmpR Small koja nosi neke komponente već dobro...

(...) poznate platforme CMF-B EV.

  • Auto

  • 15. Apr. 2024  15. Apr. 2024

  • 0

Kao dio svoje strategije Renaulution, Renaultov šef Luca de Meo rekao je da se planira barem još jedno ponovno oživljavanje imena starog modela. Prvi model ovog retro-futurističkog plana je povratak R5 kao električnog modela i kao nasljednika Zoe.

Godinu dana kasnije, R4 će također biti lansiran - također kao električni automobil. Daljnja potvrda R4 stigla je s registracijom u Europskom patentnom uredu. Renault je tamo zaštitio novi logo R4: broj 4 ugrađen u novi Renaultov romb, prenosi Index.hr.

Renault 4 ili skraćeno R4 proizvodio se od 1961. do 1992. i prodan je više od osam miliona puta diljem svijeta. Mali automobil, koji je također bio dostupan kao komercijalno vozilo s dvoja vrata i blago podignutom karoserijom, smatran je praktičnim i jeftinim.

Novi Renault 4 se kao Izložbeni automobil na sajmu u Parizu pojavio se kao pravi SUV. Kako bi to postigli, Francuzi su, između ostalog, postavili rezervni kotač na istaknuto mjesto na karbonskom krovu ispod zateznih traka u boji magenta. Kratki prepusti jamče velike pristupne kutove; Kamere zamjenjuju vanjska ogledala, a sprijeda svijetle matrična LED svjetla. 

U produkcijskoj verziji, tvrdi se, R4 dolazi konvencionalnijeg vanjskog stila nego što je sugerirao konceptni automobil. Prednji dio i kružna prednja svjetla ostaju isti. Upitno je hoće li, poput konceptnog automobila, oni biti okruženi uskim kromiranim rubom i zauzimaju li cijelu širinu vozila u cjelini.

Razlike su izraženije u bočnom prikazu. Rašireni lukovi točkova ustupaju mjesto konvencionalnim lukovima kotača, ultra-tanki nosači retrovizora s kamerama zamijenjeni su konvencionalnim retrovizorima koji se nalaze u trokutu prozora. Kvake na vratima izvedene su kao nosači. 

Straga se očekuju uspravna stražnja svjetla i registarska pločica smještena niže u preklopu. Stražnje staklo će u standardnoj izvedbi biti nešto veće i naravno opremljeno i brisačem stražnjih svjetala. 

Renault R4 temelji se na novoj platformi AmpR Small koja nosi neke komponente već dobro poznate platforme CMF-B EV. Osim R4, na njemu su bazirani Renault 5 E-Tech Electric, Alpine A290 i nadolazeća električna Nissan Micra.

Renault 4 će posuditi tehnologiju od Renaulta 5, tako da će se koristiti sinkroni motor u tri razine snage - uvijek s pogonom na prednje kotače.

U prvoj fazi R4 će proizvoditi 70 kW i 215 Nm, a slijedi je verzija od 90 kW i 225 Nm - obje su dobre za oko 300 kilometara dosega. Top model je R4 sa 110 kW i 245 Nm okretnog momenta i ima oko 400 kilometara. Verzija od 110 kW opremljena je baterijom od 52 kWh, a manji R4 s verzijom od 40 kWh.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...