Hronika
PROCURIO VIDEO: Jezivi trenutak uzlijetanja - pogledajte dramatične scene s beogradskog aerodroma koje je zabilježila nadzorna kamera…
20. Feb. 20240
Poznato je da je Evropska unija veoma skeptična prema bilo kakvim kineskim ulaganjima u zemlje Starog kontinenta, jer u tome vidi ekspanzionističku politiku Pekinga, a kompanije iz te zemlje smatra sklonim nelojalnoj konkurenciji i kršenju tržišnih pravila po kojima funkcioniše ekonomija u zemljama članicama Unije.
Ekonomija
17. Dec. 2020 17. Dec. 2020
2
Zvanični Peking zainteresovan je da jedna od tri najveće kineske državne aviokompanije kupi paket dionica "Etihada" u "Air Serbiji", saznaje list “Danas” u dobro obaviještenim izvorima, bliskim Vladi Srbije.
Kinezi žele da kupovinom paketa od 49 posto dionica nekadašnjeg JAT-a učvrste svoju poziciju velikog investitora u Srbiji (nakon akvizicije "Željezare" Smederevo i RTB Bor) i tako na „mala vrata“ uđu na evropsko aviotržište.
U tom cilju zvanični Peking je već obavijestio Vladu Srbije da je spreman da jedna od kompanija u vlasništvu kineske države preuzme paket dionica koji kontroliše "Etihad", koji je već dugo u problemima, zbog čega se špekuliše da želi da izađe iz vlasništva u "Air Serbiji", kompanije koja posluje negativno.
– Državi Srbiji bi svakako odgovaralo da jedna velika kineska aviokompanija postane vlasnik i time faktički preuzme upravljanje "Air Serbijom". Shodno tome, Vlada Srbije ne bi imala nikakve primjedbe na to da "Etihad" proda svoje dionice kineskoj kompaniji. Međutim, u Vladi postoji dilema da li da, kao većinski vlasnik "Air Serbije", da svoju saglasnost na takvu odluku, odnosno da prihvati kinesku kompaniju kao novog partnera, jer postoji bojazan da bi Bruxelles negativno reagovao na to – navodi sagovornik “Danasa”.
Poznato je da je Evropska unija veoma skeptična prema bilo kakvim kineskim ulaganjima u zemlje Starog kontinenta, jer u tome vidi ekspanzionističku politiku Pekinga, a kompanije iz te zemlje smatra sklonim nelojalnoj konkurenciji i kršenju tržišnih pravila po kojima funkcioniše ekonomija u zemljama članicama Unije.
Bruxelles takvu politiku prema kineskim investicijama očekuje i od svojih partnera, poput Srbije, koja želi da postane član EU.
Upravo je to razlog zbog kojeg Vlada Srbije, kako “Danas” saznaje, nije ni dala pozitivan odgovor na prijedlog Pekinga niti je s tom informacijom izašla u javnost.
Hronika
PROCURIO VIDEO: Jezivi trenutak uzlijetanja - pogledajte dramatične scene s beogradskog aerodroma koje je zabilježila nadzorna kamera…
20. Feb. 20240
Hronika
PUTNICI PREŽIVJELI NEVJEROVATAN ŠOK: Avion koji leti za "Air Serbiju" sletio s rupom i oštećenim krilima (FOTO)
19. Feb. 20240
Ekonomija
AIR SERBIA U VELIKIM PROBLEMIMA: Otkazani brojni letovi, ali to nije sve...
18. Jun. 20230
Hronika
DRAMA NA AERODROMU: U avion „Air Srbije“ udarilo vozilo, oštećen motor...
14. Apr. 20230
Auto
ITALIJANSKA POLICIJA ZAPLIJENILA DESETKE FIATOVIH VOZILA: Nastavlja se borba Giorgije Meloni i proizvođača automobila.
Prije 2h0
Šareni svijet
ERDOGAN KRITIKOVAO "TROJANSKE KONJE DRUŠTVENE KORUPCIJE": Dobro je što smo donijeli odluku da ne učestvujemo na Evroviziji
Prije 2h0
Kultura
NAPISANA PEROM AMERIČKE SPISATELJICE: Netflix radi na adaptaciji još jedne popularne knjige
Prije 2h0
Estrada
POZNATI PJEVAČ NAKON KRAHA BRAKA: Haris Džinović otkrio kako mu je razvod uticao na posao
Prije 2h0
Ekonomija
VLADA HNK DALA KONCESIJE: Osuđeni biznismen gradi 20 solarnih elektrana kod Stoca
18. Maj 20240
Ekonomija
K'O MINUS I PLUS: Željeznice RS prošlu godinu završile sa gubitkom od 41 milion, a Željeznice FBIH...
18. Maj 20241
Ekonomija
KO TO MOŽE PLATITI: Kvadrat stana u ovom bh. gradu dostiže 9.000 KM, a potražnja…
Prije 17h1
Ekonomija
ŠVICARSKI GIGANT GRADI POGON U BiH: Proizvodit će napredne uređaje
Prije 4h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 2
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.