Svijet
PETI PREDSJEDNIČKI MANDAT: U Moskvi sutra inauguracija Vladimira Putina
Prije 13 min0
Iako je Verizon prisutan u medijskom prostoru već više od deceniju te je u tom dijelu uložio milijarde dolara kako bi izgradio stabilne brendove poput Yahooa, kompanija nikada nije bilježila značajan rast u oglašivačkom prostoru na internetu kao što su to činili Facebook ili Google.
HiTec
03. Maj 2021 04. Maj 2021
0
Američka kompanija Verizon Communications saopćila je kako prodaje medijske brendove Yahoo i AOL za pet milijardi dolara čime se završava skupa i neuspješna utrka Verizona u svijetu medijskih konglomerata.
Kako prenosi Reuters, Verizon će kroz prodaju AOL-a i Yahooa ukupno inkasirati pet milijardi dolara, a medijski brendovi su prodani kompaniji Apollo Global.
Verizon će u gotovini od kompanije Apollo Global dobiti 4,25 milijardi dolara i 10 posto udjela u kompaniji. Prema navodima Verizona i Apolla, ovaj ugovor bit će realizovan u drugoj polovini 2021. godine.
Breaking News: Verizon will sell Yahoo and AOL for $5 billion, giving up on its digital-media ambitions in the face of competition from Google and Facebook. https://t.co/UqqyAuSDxr
— The New York Times (@nytimes) May 3, 2021
Iako je Verizon prisutan u medijskom prostoru već više od decenije te je u tom dijelu uložio milijarde dolara kako bi izgradio stabilne brendove poput Yahooa, kompanija nikada nije bilježila značajan rast u oglašivačkom prostoru na internetu kao što su to činili Facebook ili Google.
Verizon je kupio AOL 2015. godine za 4,4 milijarde dolara, a kupovina je kompanija trebala trasirati put prema mobilnoj tehnologiji s ciljem korištenja AOL-ovih potencijala za prodaju oglasa. Verizon je nastavio s kupovinom i 2017. godine kada je za 4,48 milijardi dolara kupio Yahoo te ga je ujedinio s AOL-om pod jedinstven brend naziva Oath.
Međutim, nekoliko godina kasnije kompanija je saopćila kako rezultati na tržištu medija nisu u skladu s ranijim planovima kompanije.
Verizon je već ranije tokom 2019. godine prodao i platformu za blogove Tumblr, a do danas nisu otkriveni finansijski detalji ugovora. Također, prošle godine Verizon je prodao i HuffPost kompaniji BuzzFeed.
Prodajom medijskih dijelova, Verizon je jasno dao znak da više nije zainteresiran za svijet medija za razliku od rivala koji i dalje manje ili više uspješno opstaju na ovom tržištu. Kompanija AT&T i dalje pokušava od WarnerMedia projekta napraviti konkurenta Disneyju i Netflixu iako se bori sa brojnim dugovanjima.
Također, kompanija Comcast i dalje opstaje na tržištu te sarađuje s medijima te kompanijama poput NBCUniversal.
S druge strane, kupovina AOL-a i Yahooa pružit će nove mogućnosti širenja na medijskom tržištu kompaniji Apollo Global koja već pod svojim vlasništvom ima kompanije kao što je Rackspace, Cox Media i Shutterfly.
Svijet
PETI PREDSJEDNIČKI MANDAT: U Moskvi sutra inauguracija Vladimira Putina
Prije 13 min0
Hronika
PRIJETI MU NAJMANJE 10 GODINA ZATVORA: Zagrebački mediji otkrili detalje užasa koji je potresao Hrvatsku
Prije 13 min0
Politika
VRLO ZANIMLJIV RASPLET: U Sarajevu sutra novi sastanak SDA, DF-a i SBiH uz jedno VELIKO IZNENAĐENJE
Prije 25 min1
Šareni svijet
BLIŽI SE VRIJEME GODIŠNJIH ODMORA: Ovo su najtraženije destinacije za ljetovanje ove godine
Prije 26 min0
HiTec
ARHEOLOŠKA FORENZIKA: AI pročitao papiruse iz Herkulaneja, konačno poznato gdje je pokopan Platon?
05. Maj 20240
HiTec
DIGITALNI TRENDOVI: Njima je dosta "jedanaestice'"; Veliki broj ljudi se vraća na Windows 10
03. Maj 20240
HiTec
JEDNOGLASAN STAV ANALITIČKIH KOMPANIJA: Tržište pametnih telefona konačno se oporavlja, evo ko najbolje stoji
04. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.