Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Na poddionici Polog – Polugrina planira se izgraditi ukupno četrnaest objekata (dva mosta, dva nadvožnjaka, devet podvožnjaka i jedan hidrološki propust). Na ovoj dionici planirana je i izgradnja jednog odmorišta i dvaju čvorišta – Uzarići i Polugrina.
Ekonomija
19. Maj 2022 19. Maj 2022
3
Uz gradnju koridora Vc, JP Autoceste Federacije BiH realizira ili priprema realizaciju još čak osam projekata.
Riječ je o gradnji dionica autocesta i brzih cesta izvan koridora Vc.
Iz JP Autoceste Federacije BiH ističu kako je od iznimne važnosti početi i izgradnju brzih cesta i infrastrukturnih objekata nižeg ranga kako bi se njihovom realizacijom i rekonstrukcijom povećao i ubrzao protok roba, ljudi i kapitala unutar naše države.
U saradnji s Vladom Federacije BiH to će biti prioritet tokom ove godine. U ovoj godini počinjemo graditi pet kilometara brze ceste Lašva – Nević Polje. Također je jedan od prioriteta intenziviranje izgradnje tunela Hranjen, dugog pet kilometara – kazao je direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder.
Najavio je angažman i na gradnji brzih cesta Kladuša – Cazin – Bihać, autoceste Tuzla – Orašje, brze ceste od Mostara, preko Širokog Brijega do granice s Hrvatskom te brze ceste Lašva – Travnik – Jajce. Kada je riječ o planiranim projektima izvan koridora Vc, na dionici brze ceste Prača – Goražde (I. faza) LOT 1 u toku je probijanje i primarna podgrada tunela Hranjen u izgradnji.
Također, Vlada FBiH je u proračunu za 2022. godinu u te svrhe planirala sredstva i iznosu od 35 miliona KM.
U izgradnji je i brza cesta Lašva – Nević Polje (LOT 5) – petlja Poslovna zona Vitez – petlja Nević Polje. Riječ je o odluci Vlade FBiH o usvajanju programa utroška dijela sredstava “Kapitalni transferi javnim poduzećima”, a rok izgradnje je 20 mjeseci. Iz vlastitih sredstava JP Autoceste Federacije BiH financira se sarajevska obilaznica (LOT 3 B) od Mostarske raskrsnice do Vlakova. Ova iznimno važna dionica brze ceste je u izgradnji. Pripreme se vrše i za početak gradnje autoceste Tuzla – Orašje, dionice Maoča – Tuzla. Trenutno je u toku dopuna idejnog projekta i izrada glavnog projekta. Natječaj je objavljen, a rok za izradu idejnog i glavnog projekta je 15 mjeseci. U toku je i natječaj za nabavu glavnog projekta za brzu cestu Lašva – Travnik – Jajce, dionicu Nević Polje – Turbe. Kada je riječ o tom infrastrukturnom projektu, završen je idejni projekt sa studijskom dokumentacijom.
Za brzu cestu koja će spojiti središte Hercegovine s Hrvatskom u toku je natječaj za izradu idejnog rješenja.
Riječ je o cesti Mostar sjever – Široki Brijeg – granica RH, dionici Mostar sjever – Polog – poddionici Mostar sjever – Vikovići, za koju je do sada izrađeno idejno rješenje sa studijskom dokumentacijom.
Inače, ova cesta prolazi kroz područje gradova Mostar i Široki Brijeg te općine Grude i vodi do granice s Republikom Hrvatskom u blizini graničnog prijelaza Gorica. Ukupna dužina brze ceste prema idejnom rješenju je 60,93 km, navodi se na stranici JP Autoceste FBiH.
Kroz područje Hercegovačko-neretvanski kanton brza cesta prolazi od Mostara (sjevera) do Pologa, a od Pologa do granice prolazi prostorom Zapadnohercegovačkog kantona.
Idejnim rješenjem brza cesta podijeljena je na dvije dionice: Mostar sjever – Polog i Polog – granica Republike Hrvatske.
Dionica Polog – granica Republike Hrvatske podijeljena je na dvije poddionice, Polog – Polugrina dužine 15,9 km i Polugrina – granica RH u dužini od 24,6 km.
Na poddionici Polog – Polugrina planira se izgraditi ukupno četrnaest objekata (dva mosta, dva nadvožnjaka, devet podvožnjaka i jedan hidrološki propust). Na ovoj dionici planirana je i izgradnja jednog odmorišta i dvaju čvorišta – Uzarići i Polugrina.
Na poddionici Polugrina – granica RH zbog konfiguracije terena i križanja trase brze ceste s postojećim prometnicama bit će izgrađeno ukupno 25 objekata (jedan most, devet vijadukata, tri nadvožnjaka, osam podvožnjaka i četiri prolaza). Brza cesta Bihać – Cazin – Kladuša – RH, dionica Bihać – Cazin, poddionica Kamenica – Bisovac, također čeka završetak natječaja za izradu idejnog projekta i dijela glavnog projekta kako bi se krenulo dalje s realizacijom. Uz navedeno, urađeno je idejno rješenje i objavljen natječaj za izradu idejnog i glavnog projekta Jadransko-jonske autoceste – dijela Počitelj – Stolac, piše Večernji list izdanje za BiH.
Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Ekonomija
KREDITE ĆE VRAĆATI UNUCI: Cesta koju će Kinezi graditi kroz Republiku Srpsku koštat će čak…
22. Feb. 20241
Ekonomija
DODIK POKUŠAVA ZAOBIĆI ZAPADNE KREDITORE: Kinezi žele graditi brzu cestu kroz istočnu Bosnu, evo koja mjesta će spojiti
16. Jan. 20240
Ekonomija
TEŠKE MAŠINE USKORO NA TERENU: Bosna i Hercegovina uskoro dobiva još jednu brzu cestu, javni poziv raspisan…
07. Jan. 20241
Vijesti
SUNČANO ZA KRAJ PRAZNIČNOG VIKENDA: Ali već od ponedjeljka očekujmo promjenu, kiše će biti u...
Prije 21 min0
Vijesti
DIZANJEM TENZIJA POVRATNICI SU PRVA META: Mnogi napadi na Bošnjake u RS nikada nisu procesuirani (VIDEO)
Prije 7h2
Ekonomija
MUKE PO RODITELJSKE NOVČANIKE: Koliko koštaju mature ove godine?
Prije 7h0
Društvo
NOVAC NA KAPALJKU, DONORA SVE MANJE: Ugroženi životi transplantiranih i dijaliznih pacijenata u FBiH
Prije 7h0
Ekonomija
GRAĐANIMA PREPORUČUJU DA KUPE SAD: U ovom dijelu BiH snižene cijene peleta i ogrijeva
03. Maj 20240
Ekonomija
BEZ POSLA OSTALO VIŠE OD 100 RADNIKA: Njemački investitor raskinuo ugovor sa firmom iz RS-a, preko jedne stvari nije mogao preći...
02. Maj 20242
Ekonomija
RADI SE PUNOM PAROM: Domaći div gradi dionicu vrijednu preko 300 miliona KM (FOTO, VIDEO)
03. Maj 20240
Ekonomija
PENZIONERI ČASTE POŠTARE: Isplata mirovina, plus dodatak, razlika za prva tri mjeseca…
03. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 3
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.