Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Prema njegovim riječima, grad Zvornik će da napravi poprečnu putnu vezu koja će još više približiti gradsko naselje brzom putu.
Ekonomija
22. Feb. 2024
1
Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske Nedeljko Čubrilović rekao je u Zvorniku da je procijenjena ukupna vrijednost projekta izgradnje brzog puta Bijeljina – Sokolac u prvoj varijanti oko 1,3 milijarde eura, dok je vrijednost dionice na području Zvornika od graničnih prelaza Šepak i Karakaj oko 200 miliona eura.
Čubrilović je, nakon razgovora sa gradonačelnikom Zvornika Bojanom Ivanovićem i predstavnicima kineske kompanije “Šandung”, rekao da je prioritet na obilaznici brzog puta oko Zvornika stavljen na ove granične prelaze s obzirom na frekvenciju saobraćaja.
– Postigli smo na neki način saglasnost da se lokalna zajednica maksimalno uključi sa svojim primjedbama na projekat brzog puta koji je prezentovan u ovoj fazi, dok je kompanija “Šandung” sa svojim projektantima pokazala ozbiljnost u pristupu rješavanja određenih problema, što se tiče projekta, rekao je Čubrilović za RTRS.
On je dodao da svakako trebaju i novi inputi da bi se projekat brzog puta finalizovao, kao bi se mogao napraviti korak dalje.
Podsjetivši da je potpisan memorandum o izgradnji brzog puta sa firmom “Šandung” u jesen 2022. godine, Čubrilović je rekao da je ukupna dionica podijeljena na sedam dionica koje će biti ponaosob obrađene.
– Takozvana dionica dva Šepak-Karakaj, kako je obilježena, u svakom narednom razmatranju dobiće prioritet na početku konkretnih radova – rekao je Čubrilović i dodao će brzi put biti udaljen od gradskog jezgra Zvornika oko 3,5 kilometara, što nije daleko.
Prema njegovim riječima, grad Zvornik će da napravi poprečnu putnu vezu koja će još više približiti gradsko naselje brzom putu.
Podsjetivši da je dužina dionice od Šepka do Zvornika 27 kilometara, Čubrilović je rekao da će kineska kompanija da obezbijedi kreditnu liniju, dok će Republika Srpska biti garant tih poslova.
– Uostalom, kao što se radi sva infrastruktura u čitavom svijetu, jer se nigdje ne finansira iz gotovog novca, pogotovo kada je riječ o velikim infrastrukturnm projektima kao što su auto-putevi, brzi putevi, željenznice i drugi projekti – rekao je Čubrilović.
Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Ekonomija
DODIK POKUŠAVA ZAOBIĆI ZAPADNE KREDITORE: Kinezi žele graditi brzu cestu kroz istočnu Bosnu, evo koja mjesta će spojiti
16. Jan. 20240
Ekonomija
TEŠKE MAŠINE USKORO NA TERENU: Bosna i Hercegovina uskoro dobiva još jednu brzu cestu, javni poziv raspisan…
07. Jan. 20241
Ekonomija
BLOKADA RAZVOJA PRIVREDE: Ekonomski najjači kanton u Federaciji BiH nema autoput ni brzu cestu
03. Jan. 20241
Vijesti
DIZANJEM TENZIJA POVRATNICI SU PRVA META: Mnogi napadi na Bošnjake u RS nikada nisu procesuirani (VIDEO)
Prije 3h2
Ekonomija
MUKE PO RODITELJSKE NOVČANIKE: Koliko koštaju mature ove godine?
Prije 4h0
Društvo
NOVAC NA KAPALJKU, DONORA SVE MANJE: Ugroženi životi transplantiranih i dijaliznih pacijenata u FBiH
Prije 4h0
Ekonomija
ŠTA JE POKAZAO STEČAJ U KOMPANIJI IZ HADŽIĆA: Priznato 11,6 miliona KM potraživanja od...
Prije 4h0
Ekonomija
GRAĐANIMA PREPORUČUJU DA KUPE SAD: U ovom dijelu BiH snižene cijene peleta i ogrijeva
03. Maj 20240
Ekonomija
BEZ POSLA OSTALO VIŠE OD 100 RADNIKA: Njemački investitor raskinuo ugovor sa firmom iz RS-a, preko jedne stvari nije mogao preći...
02. Maj 20242
Ekonomija
RADI SE PUNOM PAROM: Domaći div gradi dionicu vrijednu preko 300 miliona KM (FOTO, VIDEO)
03. Maj 20240
Ekonomija
PENZIONERI ČASTE POŠTARE: Isplata mirovina, plus dodatak, razlika za prva tri mjeseca…
03. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.