Hronika
POLICIJSKA AKCIJA NA SJEVEROISTOKU BiH: Pronađeno sumnjivo vozilo, pogledajte šta su zatekli u njemu...
29. Mar. 20240
Planirano je da radovi počnu u drugoj polovini 2023., nakon izuzimanja zemljišta, za koje je sredstva osigurala Vlada FBiH.
Ekonomija
05. Jan. 2023 05. Jan. 2023
0
U Tuzli je jučer prezentovan plan gradnje autoceste Orašje - Tuzla, sa fokusom na dionicu Tuzla - Maoča. Početak gradnje brze ceste planiran je za drugu polovinu ove godine. Plan su prezentovali predstavnici Autocesta FBiH u Gradskoj upravi Tuzle, piše Oslobođenje.
Gradnja ceste Tuzla - Orašje najveći je poslijeratni projekat u Tuzlanskom kantonu. Autoceste FBiH uradile su idejni projekat dionice od Tuzle do naselja Previle u dužini od desetak kilometara.
"Očekujem, vrlo optimistično, da gradnja ove dionice autoceste od Mihatovića do Previla počne u drugom dijelu ove godine. Vlada Federacije BiH obezbijedila je sredstva za gradnju ove ceste, ovog dijela, u visini od 134 miliona maraka. Osigurana su sredstva za projektovanje, sredstva za eksproprijaciju. Dakle, sredstva nisu upitna, upitne su naša dinamika i naša angažovanost", rekao je Ešef Džafić, izvršni direktor JP Autoceste FBiH.
Veliki je značaj za regiju u kojoj živi oko milion stanovnika gradnja autoceste. Najveće benefite osjetit će privreda.
"Ova autocesta od Orašja do Tuzle je jako bitna za razvoj TK-a, jako je bitna za povezanost Luke Brčko sa Aerodromom Tuzla, jako je bitna za povezanost Tuzlanskog sa Zeničko-dobojskim kantonom", napomenuo je Džafić.
"Zaista se radi o najmnogoljudnijem i ekonomski najpotentnijem dijelu Bosne i Hercegovine, koji će biti mnogo snažniji kada budemo imali ovaj autoput. Važno je i za oba entiteta u BiH, jer se radi o dijelu autoputa Sarajevo - Beograd", istakao je Imamović.
Gradska uprava Tuzla imat će ulogu i obavezu da izvrši eksproprijaciju zemljišta za dio saobraćajnice koja se teritorijalno nalazi na području ovog grada. Autoceste FBiH već su obezbijedile novac za ove namjene.
"Želim da kažem da će gradske službe raditi 24 sata i biti posvećene ovom poslu. Posebno mislim na Službu za geodetske poslove i naše pravobranilaštvo", poručio je Zijad Lugavić, gradonačelnik Tuzle.
Iako se o gradnji ove dionice autoceste priča već dvadeset godina, TK do danas nema izgrađen niti jedan metar brze ceste ili autoputa.
Hronika
POLICIJSKA AKCIJA NA SJEVEROISTOKU BiH: Pronađeno sumnjivo vozilo, pogledajte šta su zatekli u njemu...
29. Mar. 20240
Politika
MEŠALIĆ KAŽE DA ĆE DOKAZE OBJAVITI NA FACEBOOKU JER NEMA MEDIJE IZA SEBE: "Trojka je kaznila i one iz TK koji su za njih glasali"
28. Jan. 20240
Politika
ZASTUPNICA PDA ELZINA PIRIĆ: "Pozivam SIPA-u da provede istragu o stanju na UKC Tuzla. I mi smo krivi za smrt onkoloških pacijenata"
10. Jan. 20242
Ekonomija
BLOKADA RAZVOJA PRIVREDE: Ekonomski najjači kanton u Federaciji BiH nema autoput ni brzu cestu
03. Jan. 20241
Vijesti
DIZANJEM TENZIJA POVRATNICI SU PRVA META: Mnogi napadi na Bošnjake u RS nikada nisu procesuirani (VIDEO)
Prije 4h2
Ekonomija
MUKE PO RODITELJSKE NOVČANIKE: Koliko koštaju mature ove godine?
Prije 4h0
Društvo
NOVAC NA KAPALJKU, DONORA SVE MANJE: Ugroženi životi transplantiranih i dijaliznih pacijenata u FBiH
Prije 4h0
Ekonomija
ŠTA JE POKAZAO STEČAJ U KOMPANIJI IZ HADŽIĆA: Priznato 11,6 miliona KM potraživanja od...
Prije 4h0
Ekonomija
GRAĐANIMA PREPORUČUJU DA KUPE SAD: U ovom dijelu BiH snižene cijene peleta i ogrijeva
03. Maj 20240
Ekonomija
BEZ POSLA OSTALO VIŠE OD 100 RADNIKA: Njemački investitor raskinuo ugovor sa firmom iz RS-a, preko jedne stvari nije mogao preći...
02. Maj 20242
Ekonomija
RADI SE PUNOM PAROM: Domaći div gradi dionicu vrijednu preko 300 miliona KM (FOTO, VIDEO)
03. Maj 20240
Ekonomija
PENZIONERI ČASTE POŠTARE: Isplata mirovina, plus dodatak, razlika za prva tri mjeseca…
03. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.