Auto
GOTOVO SVI PRAVIMO ISTU GREŠKU: Zašto nije dobro prati automobil na ekstremno niskim temperaturama?
12. Jan. 20220
Važnije je da vaš automobil s vremena na vrijeme provjeri stručnjak.
Auto
23. Jan. 2023
0
Mnogo je mišljenja o održavanju vozila zimi. Dobronamjerne preporuke kreću se od savjeta da se automobil zimi što češće pošalje kroz autopraonicu do mišljenja da bi trebalo izbjegavati autopraonicu kako bi se sačuvala boja. Stručnjaci iz Njemačkog autokluba (ADAC) odlučili su objaviti par savjeta na tu temu.
Koliko često zimi automobil mora u autopraonicu? U principu onoliko često koliko u ljetnim mjesecima. Čak i zimi perite kada imate osjećaj da je pranje jednostavno dobro za vaše vozilo.
Je li istina da je automobil zimi izuzetno zagađen ostacima soli na cesti? Da i ne. Izjava da zimska prljavština – agresivna, slana lužina – ima izuzetno korozivan učinak na lak, tj. da je treba uklanjati što je češće moguće, odnosi se samo na prethodno oštećeno lakiranje ogrebotinama ili perutanje.
Međutim, besprijekorne površine boje mogu se lako nositi s naslagama prljavštine. Potkonstrukcija vozila također obično nema problema s korozijom: s tvornički izrađenim dihtnuzima, poboljšanom zaštitom donjeg dijela i uporabom pocinčanog lima, to je veći problem za starija vozila.
Kada zimi ne biste trebali ići na autopraonicu? Na ekstremnim temperaturama ispod -10 stepeni. Trebali biste izbjegavati termički šok ako voda iz autopraonice, koja je na 10 do 30 Celzijevih stepeni udari u dijelove vozila koji su nedavno bili izloženi hladnoći. Dugoročno površine s oštećenom bojom trpe dodatni toplotni udar.
Prije ulaska u autopraonicu neophodno je ukloniti sve ostatke snijega i leda. Jer struganje leda može oštetiti lak vozila!
Koji se programi pranja preporučuju zimi? Isto vrijedi i zimi: u principu, jeftino je dobro i dovoljno – glavno je prvo dobro isprati vozilo kako bi se uklonile nečistoće i spriječilo oštećivanje boje na četkama.
Dodatni i skupi programi s vrućim voskom ili zaštitom donjeg dijela nisu potrebni iz perspektive vozila. Ali naravno, svako može sam odlučiti čime želi počastiti sebe i svoje vozilo. Važnije je da vaš automobil s vremena na vrijeme provjeri stručnjak. Prije i poslije zimske sezone, oštećenja zaštite donjeg dijela mogu se otkriti i popraviti na platformi za podizanje – hrđa tada nema šanse.
Auto
GOTOVO SVI PRAVIMO ISTU GREŠKU: Zašto nije dobro prati automobil na ekstremno niskim temperaturama?
12. Jan. 20220
Auto
MALE TAJNE VELIKIH MAJSTORA: Zimi je važno češće saprati automobil i na taj način spriječiti velike novčane izdatke…
07. Dec. 20210
Auto
OVDJE SVI PRAVIMO VELIKU GREŠKU: Iako često sami peremo vozilo u samouslužnim praonicama, ovo često zaboravimo oprati…
26. Jan. 20200
Zabava
PROMJENA PRI VRHU NAJBOLJIH STRIJELACA PREMIJER LIGE BiH IKAD: Sulejman Krpić prestigao...
Prije 21 min0
Evropa
HEJ, ŽIVOTE, ŠKOTE: Premijer Humza Yousaf podnio ostavku na mjesto čelnika Škotske nacionalne stranke i...
Prije 33 min0
Sport
SVE IZVJESNIJI POVRATAK: Da li će nekada veliki talenat La Masije nastaviti karijeru pod Xavijevom palicom?
Prije 39 min0
Gastro
BRZO, JEDNOSTAVNO I UKUSNO: Napravite još večeras ovu tortu od grčkog jogurta bez brašna i šećera
Prije 47 min0
Auto
AKO SE NJIH PITA: Nova top - lista najboljih, najkvalitetnijih i najdugovječnijih automobila…
27. Apr. 20240
Auto
GOMILANJE E-AUTOMOBILA U EVROPSKIM LUKAMA: Sprema se veliki eksperiment - "Morat će se sami voziti"
27. Apr. 20240
Auto
„MONSTRUM“ NA TOČKOVIMA: Ovakvog Volkswagen Golfa „keca“ sigurno još niste vidjeli…
28. Apr. 20240
Auto
SAVJETUJU PRAGMATIČNI NIJEMCI: Kako najbrže odmagliti stakla u automobili i na koji način sve prevenirati…
Prije 12h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.