BIVŠA CLINTONOVA LJUBAVNICA POSTALA MODEL: Monica postala glavno lice brenda Reformation

Danas poznata kao aktivistkinja i spisateljica, Monica se pojavljuje u novoj kampanji američkog brenda, koja je nastala u suradnji s Vote.org, s ciljem poticanja ljudi u Americi na glasanje te istovremeno promoviranje najnovije kolekcije odjeće.

  • Show

  • 27. Feb. 2024  

  • 0

Brend Reformation odabrao je Monicu Lewinsky za glavno lice svoje najnovije kampanje koja spaja modu s politikom.

Danas poznata kao aktivistkinja i spisateljica, Monica se pojavljuje u novoj kampanji američkog brenda, koja je nastala u suradnji s Vote.org, s ciljem poticanja ljudi u Americi na glasanje te istovremeno promoviranje najnovije kolekcije odjeće.

Ova neobična saradnja kombinira političku svijest s modnom izjavom, stavljajući Lewinsky u središte kampanje naziva "Imaš moć". U njoj se ističe Lewinsky u kremastim odijelima, vatreno crvenim haljinama i šik naočalama, dok istovremeno naglašava važnost demokratije i individualnog glasa.

Monica Lewinsky je i bivša zaposlenica Bijele kuće. U fokusu javnosti završila je zbog afere s bivšim predsjednikom Billom Clintonom sredinom 90-ih. Nakon što je afera postala javna, Lewinsky je postala središte medijske pažnje, što je imalo veliki utjecaj na njen privatni život i karijeru.

U godinama nakon skandala, Lewinsky se preobrazila u zagovornicu protiv nasilja i cyberbullyinga, te često govori o posljedicama javnog sramoćenja i važnosti digitalne privatnosti i sigurnosti. Lewinsky također piše članke i učestvuje u javnim angažmanima, dijeleći svoje iskustvo kako bi pomogla drugima koji se suočavaju s javnim osudama ili maltretiranjem.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...