OTKRIVENA VELIKA TAJNA: Nije ni čudo što su kineski električni automobilu toliko jeftiniji od konkurencije…

Uz njih će biti i drugi brendovi konglomerata.

  • Auto

  • 15. Apr. 2024  

  • 0

Azijski div BYD je na putu da ostvari dominaciju na nekoliko kontinenata. Volumen je BYD-ov veliki cilj u ovoj novoj fazi. Kako je objavio Late Finance, BYD ubire čistu zaradu od 9000 juana za svaki prodani automobil. To je oko 1245 dolara dobiti po svakoj transakciji. To je manje od prosjeka većine drugih marki, ali nije to problem. BYD je fokusiran na volumen, a to je slično većini kineskih kompanija u drugim segmentima poslovanja.

Cilj je osvojiti tržište, slomiti konkurenciju pa onda (vjerovatno) dizati cijene.

U Europi se već ide čvrstim koracima prema tome. Lani su iz BYD-a najavili izgradnju svoje prve tvornice na Starom kontinentu, u Mađarskoj.

Nedavno su najavili dolazak više marki i modela na europsko tržište. BYD se više neće ograničavati na 100% električne automobile, već će nuditi i plug-in hibridna vozila. Uz njih će biti i drugi brendovi konglomerata, poput YangWanga, koji će napadati premium segment i Denze, koji se nalazi u srednjem ešalonu.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...