Politika
IZBORNA TEHNOLOGIJA: Dodik se boji da mu skeneri ne pojedu "sretne brojeve"?
Prije 2 min0
Dobro pazite šta jedete prije susreta s dragom osobom, jer vas može skupo koštati.
Sex i grad
04. Avg. 2020 04. Avg. 2020
0
Orasi, lješnici i med su odlični afrodizijaci, ali ima i namirnica sa suprotnim djelovanjem. Zato dobro pazite šta jedete ako poslije jela imate erotske planove.
U istraživanju u kojem je učestvovalo više od 20.000 ispitanika, a čiji su rezultati objavljeni u "The New England Journal of Medicineu", došlo se do zaključka da kozumacija zaslađenih gaziranih pića loše utječe na povećanje tjelesne mase.
Karijes, dijabetes, gojaznost, dehidracija i gubitak koštane mase su posljedica prekomjernog konzumiranja "slatkog otrova". Svi ovi zdravstveni problemi utječu na stvaranje lošeg libida.
Grah nikako
Grah spada u najzdravije povrće. Nažalost, ovo omiljeno jelo nikako se ne preporučuje prije seksa, jer opterećuje stomak i veći dio krvi odvodi u želudac i crijeva. Seksualna potencija slabi i pored energetske snage ovog povrća.
Slana hrana
Presoljena hrana uzrokuje povišen krvni pritisak, što dovodi do impotencije, dokazala su istraživanja seksologa. Zato, ako planirate romantičnu večer, obratite pažnju koliko solite hranu.
Soja i orgazam
Iako se posljednjih godina soja sve više ubacuje u ishranu, ljudi bi trebalo da znaju da ova namirnica može da dovede do erektivne disfunkcije. Naime, u zrnima soje nalazi se visok stepen estrogena, koji umanjuje seksualnu potenciju.
Čokolada
Mada se čokolada dugo smatrala afrodizijakom zbog sadržaja kakaa, koji podstiče lučenje endorfina izazivajući osjećaj sreće, ova slatka namirnica smanjuje seksualnu želju.
Pržena hrana
Medicinska istraživanja su dokazala da transmasti koje se nalaze u svakoj prženoj hrani, drastično smanjuju libido podjednako kod muškaraca i kod žena. Ovo se pogotovo odnosi na pomrfit iz friteze.
Kokice
Iako dobar film i kokice izgledaju kao odlična uvertira za romantičnu večer, efekat je potpuno suprotan. Pokazalo se da hemikalije koje se koriste u ambalažnoj kesi za kokice koja se stavlja u mikrovalnu rernu, smanjuju seksualnu želju, a pogotovo negativno utječu na proizvodnju sperme kod muškaraca.
Manje šećera
Da unos šećera u pretjeranim količinama dovodi do gubitka želje za seksom, vjerovatno niste znali. Iako povećava količinu testosterona u krvi, šećer dovodi do snižavanja erektilne moći.
(SB/Direktno.rs)
Politika
IZBORNA TEHNOLOGIJA: Dodik se boji da mu skeneri ne pojedu "sretne brojeve"?
Prije 2 min0
Ekonomija
KO SU PRAVE PRIJESTOLNICE BOGATSTVA: Tešanj, Široki Brijeg i Živinice ruše sve rekorde
Prije 21 min0
Vijesti
DRUGA FESTIVALSKA NOĆ: Ekipa filma "Shame and Money" stigla na SFF
Prije 30 min0
Vijesti
FORMULA ZA NAPREDOVANJE U DKPT-u: Kako je policajac iz pratnje Sanje Vulić dobio pohvalu direktora za brže napredovanje u službi
Prije 42 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.