BOLJE DA JE ŠUTIO: Za problematični spot svoje stranke ponudio OVO PROBLEMATIČNO OBJAŠNJENJE

Predsjednik Ujedinjene Srpske Nenad Stevandić kazao je za N1 kako su preživjeli "jednu harangu radi spota" koji je u javnosti izazvao burne reakcije, a od Centralne izborne komisije BiH je traženo da utvrdi da li je došlo do narušavanja pravila predizborne kampanje.

  • Politika

  • 25. Sep. 2020  25. Sep. 2020

  • 5

Stevandić je za "Dan uživo" rekao kako su dobili mnogo podrške koja je mnogo veća od svih ružnih komentara.

"Historijske su činjenice da su Oluja ili Martovski, drugi pogrom s Kosova, bile akcije i incident gdje su pobijeni ili protjerani mnogi pripadnici srpskog naroda, kao što su historijske činjenice da mnogi ljudi poput Osmana Sušića javno govore 'Srbe na Vrbe' i promovišu protjerivanje Srba na traktorima. Spot je odraz tih historijskih činjenica i želi da kaže da će se RS zaštiti i da neće proći kao što su prošli Srbi na Kosovu i u Hrvatskoj. To je ono što naš mladi tim koji je radio spot, poručio", rekao je Stevandić.

Istakao je kako je to 7. ili 8. spot koji su uradili te da do ovog nikome ništa nije bilo sporno.

"Ovaj spot je poslužio kao alibi za tinjajuću srbofobsku politiku i način da se opravda targetiranje koje je nakon toga nastalo u javnosti. Tumačenja se koriste kao alibi da bi se poslala što ružnija slika o bilo kome. Preživjeli smo jednu harangu radi spota u kojem se nije rekla niti jedna ružna riječ ni o jednom narodu, pojedincu ili političkoj partiji. Što se tiče pripadnika sprskog naroda, uglavnom je riječ o političkim oponentima koji su na popularnosti tog spota pokušali ubrati neki politički poen", rekao je Stevandić.

Za istragu CIK-a rekao je kako ova institucija "treba brinuti da se ne krade na izborima" te da je to je naš problem kojim se trebaju i moraju baviti".

"Pitanje tumačenja da li se neki video ili spot nekome sviđa ili ne sviđa, to je dizanje velike prašine u javnosti ili je nekome poslužilo za alibi da bi pokazali percepciju o Srbima ili srpskoj politici. Stvar je o ukusima, o tome se ne raspravlja, ovaj spot nema nikave veze s izborima, kao ni prethodni", rekao je Stevandić.

U pripremi je novi spot koji je, kako je rekao, nešto drugačiji. Sniman je na istom mjestu kao i posljednji, ali se učesnici na kraju grle.

Za optužbe iznesene na račun premijera RS Radovana Viškovića kazao je kako je "prošlo je 25 godina od tog događaja, te da je to političko targetiranje koje se vjerovatno može dovesti u vezu s predizbornom kampanjom".

"To je stvar stereotipa koji će, ukoliko je Srbin na vlasti ili eksponiran politički ili im smeta, nači način ili da ga nazovu velikim kriminalcem ili zločincem. Nikada se nije dešavalo da se upire prstom kao neki dan u Srebrenici da odbornici i potpredsjednici Skupštine koji su glasali za Spomenik mira, poslije daju izjave da će taj spomenik biti sruše. I niko tu ne vidi govor mržnje ili unošenje nemira nego se uvijek traži da se nekom srpskom političaru nađe mana i pokušava se utjecati na pravosudne institucije. U javnosti se pokušava stvoriti slika da je Višković neka ratna babaroga, a radi se o čovjeku koji je apsolutno čiste i prošlosti i savjesti", zaključio je Stevandić.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 5

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...