Sport
PRVI PUT U ISTORIJI: Liverpool povlači dres sa brojem 20 zbog Jote
Prije 3h0
“Lidl”, prema tvrdnjama pouzdanih izvora, planira “na početku” otvoriti centre u gradovima koji imaju više od 30.000 stanovnika.
Ekonomija
25. Okt. 2020 26. Okt. 2020
1
Informacija njemačkih medija, koju je u BiH prvi prenio naš portal, da je maloprodajni gigant “Lidl” zainteresovan za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine, izazvala je mnogo pažnje u našoj zemlji.
Podsjetimo, njemački portal Lebensmittel Zeitung, koji prati informacije u trgovini i smatra se pouzdanim izvorom, najavio je da bi “Lidl” prve objekte u našoj zemlji mogao otvoriti već 2022. a na kraju bi moglo biti otvoreno do 30 trgovina u zemlji.
S obzirom na veliki interes građana u našoj zemlji za ovu kratku informaciju koju su potom prenijeli i svi drugi mediji u BiH, donosimo i nove detalje.
Naime, “Lidl” prema tvrdnjama pouzdanih izvora planira “na početku” otvoriti centre u gradovima koji imaju više od 30.000 stanovnika.
S druge strane, u gradovima s velikom kupovnom moći, poput Sarajeva ili Mostara, “Lidl” vidi potencijal za nekoliko lokacija.
Koliko je informacija imala odjeka govori činjenica da se našem potralu već javljaju građani koji nude zemljište na prodaju “Lidlu”, s obziom da je poznato da ova kompanija uvijek gradi vlastite objekte, umjesto da kupuje postojeće. Naravno, naš portal je pogrešna adresa za to.
Inače, saznanja BiznisInfa mimo pisanja njemačkih medija govore da je ovaj put informacija o ulasku “Lidla” pouzdana.
Iz kompanije su se na ovaj potez odlučili nakon velikog uspjeha koji je ostvaren na tržištu Srbije, te nakon dobrih rezultata u Hrvatskoj, gdje grupacija odranije posluje.
Lebensmittel Zeitung (LZ) takođe navodi kako su Hrvatska i Srbija među najjačim tržištima Schwarz Grupe. Sa sedmičnom prodajom u protuvrijednosti od 240.000 do 250.000 eura (neto), podružnice Lidla u Srbiji trenutno su “mjera svega”, navodi LZ.
Za usporedbu: 3.200 filijala u Njemačkoj ima prosječni sedmični promet od gotovo 140.000 eura, što je broj koji dobijete kada godišnji promet od 22,7 milijardi eura (neto, bez interneta) podijelite s brojem trgovina.
Kompanija u Srbiji, koja je započela 2018. godine, čak je i na internom Lidlovom rangu prestigla prethodnog šampiona prodaje – Litvaniju. Tamo je posao započeo 2016. sa sedmičnom prodajom do 230.000 eura, ali je od tada pao na nešto manje od 200.000 eura.
U Hrvatskoj je “Lidl” zbog korone imao pad prodaje od 6 posto. Primjetno je slabo turističko ljeto u zemlji. Ipak, prema informacijama LZ-a, nekoliko je hrvatskih podružnica “Lidla” među najprodavanijim lokacijama u Lidlovom svijetu u ljetnim mjesecima.
Još uvijek nije jasno kako će tačno biti postavljen asortiman u novim poslovnicama. Ako se “Lidl” bude orijentisao prema asortimanu kao što je i u susjednim zemljama, može se očekivati mješavina vlastitih marki i proizvoda domaćih dobavljača.
“Lidl” trenutno ima 11.200 poslovnica u 32 zemlje širom svijeta.
Sport
PRVI PUT U ISTORIJI: Liverpool povlači dres sa brojem 20 zbog Jote
Prije 3h0
Regija
VUČIĆ ZAKUKAO NA INSTAGRAMU: "Kao boga vas molim, urazumite se, nećemo dozvoliti..."
Prije 3h0
Estrada
"MOŽDA SE UDAM": Emina Jahović o ljubavi, djeci, selidbi u Novi Pazar i bivšem mužu
Prije 4h0
Evropa
DANSKOJ PUKAO FILM, TRAŽE ODLUKU KOJU EU JOŠ NIKADA NIJE DONIJELA: "Odmah aktivirajte nuklearni član protiv Mađara!"
Prije 4h0
Ekonomija
BIVŠI DIREKTOR ELEKTROPRIVREDE UPOZORAVA: Apartmani na Bjelašnici plaćaju manje, a porodice s djecom više
02. Jul. 20250
Ekonomija
HERCEGOVCI OPUSTOŠILI TRGOVINU U METKOVIĆU: U kolica trpaju sve redom, na granici im vrate novac
02. Jul. 20250
Ekonomija
ZAVLADALA PANIKA U NJEMAČKOJ, OVO BI MOGLO POGODITI I BOŠNJAKE: Jako se boje jedne stvari
01. Jul. 20251
Ekonomija
IAKO SU NIKŠIĆ I ELEKTROPRIVREDA TVRDILI DA ĆE RAST CIJENE BITI NEZNATAN: Struja će poskupjeti za čak...
02. Jul. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.