Ekonomija
KONTROVERZNI BIZNISMEN BLIZAK DODIKU U PROBLEMIMA: Uprava za indirektno oporezivanje odložila kupovinu Radišićeve zgrade
17. Apr. 20240
Korona je stvorila i velike probleme zastupnicima i preprodavcima automobila, što potvrđuje činjenica da je u prvih deset mjeseci prošle godine uvezeno skoro duplo više automobila, odnosno 65.819 vozila.
Ekonomija
08. Nov. 2020 09. Nov. 2020
0
Epidemija koronavirusa uveliko utječe i na autoindustriju, što pokazuju i podaci Uprave za indirektno oporezivanje BiH prema kojima je u prvih deset mjeseci u našu zemlju uvezeno samo 33.912 automobila.
Njihova vrijednost prelazi pola milijarde konvertibilnih maraka, odnosno tačno 521.628.370,89 KM i za njih su plaćene uvozne dadžbine 94.832.606,19 KM. Od ovog broja 5.956 je novih, 27.956 polovnih vozila.
Korona je stvorila i velike probleme zastupnicima i preprodavcima automobila, što potvrđuje činjenica da je u prvih deset mjeseci prošle godine uvezeno skoro duplo više automobila, odnosno 65.819 vozila. Njihova vrijednost je bila 763.561.683 KM, a plaćeno je 144.309.220 KM uvoznih dadžbina. Ukupno je bilo 9.295 novih i i 56.624 polovnih automobila.
Prema podacima Uprave za indirektno oporezivanje BiH, u posljednjoj deceniji u prvih deset mjeseci jedino je manje automobila u BiH uvezeno 2010. godine. Tada je evidentirano 33.297 vozila, a njihova vrijednost je bila 387.045.656 KM. Zanimljivo je da su tada uvezena 10.173 nova i 23.124 polovna automobila.
Da pojedini Bosanci i Hercegovci za automobile iskeširaju pravo bogatstvo potvrđuje lista najskupljih automobila koji su posljednjih 10 mjeseci uvezeni u našu zemlju. Najskuplji četvorotočkaš košta oko 622.000 KM. Riječ je o ferariju 488 PISTA (Tip F142), vrijednosti 531.985 maraka, dok su uvozne dadžbine iznosile 90.459 KM.
Iza “ferarrija” su dva “lamborghini” vozila koja su koštala 466.661,04 KM, odnosno 370.596,04 KM. Slijede “bentley” koji je plaćen 323.876,93 KM i “mercedes” 293.974,5 KM. Kada su u pitanju električni automobili, uvezeno je samo devet vozila. Najskuplji je “porsche-taycan turbo” 242.349,2 KM, a najjeftiniji “volkswagen e-golf” koji je koštao 25.925,79 KM.
Najskuplji automobil u posljednjoj deceniji uvezen je 2011. godine. Riječ je o “mercedesu S 600L guard”, koji je koštao 857.173,54 KM i za kojeg je vlasnik platio čak 205.998,65 KM uvoznih dadžbina prenosi Faktor.
Ekonomija
KONTROVERZNI BIZNISMEN BLIZAK DODIKU U PROBLEMIMA: Uprava za indirektno oporezivanje odložila kupovinu Radišićeve zgrade
17. Apr. 20240
Mini market
VASKOVIĆ NA TRAGU NOVOG SKANDALA: Dodikov kum i Uprava za indirektno oporezivanje BiH u centru pažnje...
14. Mar. 20242
Ekonomija
UPRAVO RASPISAN TENDER: UIO BiH traži ko će uništiti skoro 300 vozila
19. Feb. 20240
Ekonomija
TUŽILAŠTVU BOSNE I HERCEGOVINE PODNESENO 59 PRIJAVA: Ovo je spisak firmi koje se sumnjiče za utaju 35 miliona KM
27. Jan. 20240
Politika
USIJANJE U BANJOJ LUCI: Jelena Trivić zvanično izlazi na megdan Drašku Stanivukoviću
Prije 16 min0
Šareni svijet
"JEZIVO": Ronioci snimili zemljotres pod vodom (VIDEO)
Prije 26 min0
Društvo
ANALIZA AVDE AVDIĆA: Da rezolucije UN-a išta vrijede, danas ne bi bilo potrebno usvajati rezoluciju o sjećanju na genocid u Srebrenici!
Prije 34 min1
Mini market
I DODIK BI IM POZAVIDIO: Čovićev portal piše da je američki ambasador Murphy "mutikaša" i "zli tutor"!
Prije 50 min3
Ekonomija
KONTROVERZNI BIZNISMEN IZ SRBIJE: Miroslav Mišković je upravo uložio 10 miliona KM u sarajevsku firmu...
18. Apr. 20242
Ekonomija
OGROMNA NJEMAČKA INVESTICIJA U REPUBLICI SRPSKOJ: Njemački div pokreće proizvodnju, planira zaposliti do 1.000 ljudi
18. Apr. 20242
Ekonomija
KUPUJU SVE PO REDU: Ko stoji iza hrvatske kompanije koja kupuje firme po Bosni i Hercegovini...
18. Apr. 20240
Ekonomija
VELIKA INVESTICIJA ISLAMSKE ZAJEDNICE: U subotu se otvara prvi vakufski tržni centar u BiH, pogledajte kako izgleda (VIDEO)
17. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.