ANALIZIRALI PRAGMATIČNI NIJEMCI: Ovo su najčešći kvarovi na automobilima u prošloj godini, najviše novca odlazi na popravak...

Česta kratka putovanja mogu, također, oštetiti motor i ispušni sistem. Tada se mogu pojaviti problemi u automobilima s dizelskim motorima i filterima čestica (DPF), jer filter ne doseže temperaturni raspon potreban za regeneraciju i začepljuje se.

  • Auto

  • 06. Feb. 2021  06. Feb. 2021

  • 0

Drugi po veličini njemački autoklub AvD objavio je svoju statistiku kvarova na cesti prošle godine.

Elektronika, akumulatori i paljenje i dalje su najosjetljiviji dijelovi automobila: sa 43,2 posto, ova grupa zauzima prvo mjesto na listi kvarova vozila. Njihov je udio porastao za tri posto u odnosu na prethodnu godinu. Na drugom i trećem mjestu su sklopovi upravljača, šasije i kočnica sa 16,7 posto te motor i ispušni sistem sa 13,5 posto.

U prvoj grupi elektronskih sklopova akumulator je odgovoran za, otprilike, polovicu kvarova. U grupi uzroka šasija, upravljanje i kočnice najčešći su uzrok kvarova gume. Osim oštećenja guma, nedostaci na felgi ili točku mogu dovesti do nepredviđenog zaustavljanja, naprimjer zbog prebrze vožnje preko rubnika. Sistemi zračnog ovjesa, poput onih ugrađenih na stražnju osovinu mnogih karavana u gornjoj srednjoj i gornjoj klasi, jedan su od problema. Budući da njihovi mijehovi s godinama postaju porozni i sve su manje sposobni zadržati zrak u elementu ovjesa, često dolazi do kvarova. Dobro je pripaziti ako kupujete rabljeni automobil u višoj klasi kakvo je stanje zračnog ovjesa. Ovdje je riječ o skupim kvarovima.

Činjenica da je grupa uzroka motor i ispušni sistem jedan od tri najčešća uzroka kvarova, manje je zbog osjetljive tehnologije, ali u velikoj većini slučajeva zbog nepravilnog rukovanja. Preporučljivo je pogledati nivo motornog ulja pri svakom drugom zaustavljanju punjenja gorivom i ne zanemariti posao predviđen planom održavanja, poput zamjene remena. Česta kratka putovanja mogu, također, oštetiti motor i ispušni sistem. Tada se mogu pojaviti problemi u automobilima s dizelskim motorima i filterima čestica (DPF), jer filter ne doseže temperaturni raspon potreban za regeneraciju i začepljuje se. Ispušni plinovi više ne mogu izlaziti i motor se guši vlastitim ispušnim plinovima.

Statistika kvarova AvD-a za 2020. godinu također pokazuje blagi pad u odnosu na prethodnu godinu za grupu uzroka mjenjača, čiji je udio pao sa 6,1 na 5,8 posto. Pretpostavlja se da to nije zbog pažljivije upotrebe papučice kvačila nego zbog širenja automatskih mjenjača, koje kupci automobila sada traže i u segmentu kompaktnih i malih automobila.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...