„DA VAM JOŠ JEDNOM OBJASNIMO…“: Panična reakcija WhatsAppa, milioni korisnika prelaze na drugi besplatni servis

Dijeljenje podataka o privatnim korisnicima s biznisima je ono što je pokrenulo cijelu lavinu, pa iz WhatsAppa još jednom uvjeravaju će integracija s Facebookom pomoći kupcima i prodavačima u komunikaciji i provođenju transakcija.

  • HiTec

  • 20. Feb. 2021  20. Feb. 2021

  • 0

Mnogo se pisalo prošloga mjeseca o WhatsAppu i njegovim novim pravilima korištenja, koja uključuju i promjene u politici privatnosti.

Ova izmjena izazvala je mnogo negodovanja, a brojni su se korisnici ovog servisa potom okrenuli Telegramu, Signalu i drugim aplikacijama za dopisivanje, nezadovoljni time što bi WhatsApp htio s Facebookom i kompanijama koje plaćaju oglase dijeliti njihove određene privatne podatke. WhatsApp je potom privremeno odustao od promjene, odgodio je za maj, a početkom ovog je mjeseca korisnicima pokušao – kroz karticu Status – dodatno pojasniti o kakvim se zapravo promjenama radi.

Informiranje kroz banner

Njihova PR kampanja u kojoj žele osvijestiti činjenicu da se ništa, zapravo, bitno neće dogoditi nastavlja se i dalje. Sada su najavili kako će u narednim sedmicama unutar aplikacije postaviti banner koji će ljude preusmjeravati na informacije o novim pravilima privatnosti. Korisnici će, kliknu li na njega, moći o najavljenim promjenama čitati "ritmom koji im odgovara".

Dodatno, na web su postavili još jednu novu stranicu pojašnjenja gdje je jasnim rječnikom napisano "šta se mijenja" i "šta se ne mijenja" nakon 15. maja. Nakon čitanja svih ovih objašnjenja, korisnike će ponovno početi podsjećati da prije ovog datuma moraju prihvatiti nove uvjete korištenja žele li se nastaviti dopisivati WhatsAppom.

Što kažu o konkurenciji?

Osvrnuli su se u WhatsAppu i na trend prelaska ljudi na druge aplikacije. Kažu kako s time nemaju problema, ali i upozoravaju: ako aplikacija ne nudi end-to-end enkripciju, to znači da vam neko može čitati poruke. Kao odgovor aplikacijama koje tvrde da su bolje jer ne prikupljaju mnogo podataka o korisnicima, u WhatsAppu kažu kako oni to čine, ograničeno, kako bi pružili sigurnost i pouzdanost korisnicima. Nastavit će, kažu, raditi na tome da smanje svoje korištenje privatnih podataka.

Facebookova aplikacija bila je, i ostat će, besplatna, a monetizaciju kompanija ostvaruje suradnjom s poslovnim korisnicima. Upravo dijeljenje podataka o privatnim korisnicima s biznisima je ono što je pokrenulo cijelu lavinu, pa iz WhatsAppa još jednom uvjeravaju će integracija s Facebookom pomoći kupcima i prodavačima u komunikaciji i provođenju transakcija.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...