TOTALNI DEBAKL: U čuvenom crnogorskom ljetovalištu otvoreno samo 15 hotela, među malobrojnim gostima i turisti iz BiH

Od gostiju iz regiona očekuju dobru posjećenost, ali više individualnu, nego organizovanu.

  • Ekonomija

  • 18. Apr. 2021  

  • 0

U Budvi je, usljed nerentabilnosti još otvoren simboličan broj hotela, svega 15 od ukupno 134 velika i mala, saopštila je direktorica lokalne Turističke organizacije (TO), Maja Liješević.

– Očekujemo da će veći broj biti otvoren tokom prvomajskih (vaskršnjih) praznika, jer su hotelijeri pripremili zaista povoljne aranžmane – kazala je Liješević "Pobjedi" dodajući da pripreme za sezonu teku uobičajenim tokom za ovo doba godine.

Ona je rekla da su hotelijeri i ugostitelji potpuno spremni za prve goste koje očekuju početkom maja, zakupci plaža su u fazi finalnih priprema svojih kupališta. Čistoća na teritoriji cijele opštine je na zavidnom nivou.

Prema posljednjim podacima, u Budvi boravi oko dvije hiljade gostiju, od čega 450 u hotelima. U pitanju su gosti iz Srbije, Rusije, Albanije, Turske i Bosne i Hercegovine.

Prema njenim riječima, osjeća se da je Budva “u znaku očekivanja”, odnosno da svi privredni subjekti u gradu prate razvoj epidemiološke situacije u Crnoj Gori i reaguju shodno tome.

Kada su u pitanju najave za predstojeću sezonu, ona je navela da imaju informaciju od turističkih radnika da postoji veliko interesovanje sa tržišta Ukrajine, Rusije i Bjelorusije, dok od gostiju iz regiona svakako očekuju dobru posjećenost, ali više individualnu, nego organizovanu.

– Jedno je sigurno, tvrde turistički uposlenici Budve, ovo će ljeto obilježiti veliki broj last minut gostiju, u skladu sa svim svjetskim trendovima – kazala je Liješević.

Kada su u pitanju njihove aktivnosti još čekaju informaciju od resornog ministarstva i Instituta za javno zdravlje po pitanju Protokola za putovanja, jer u dogovoru sa NTO i ostalim LTO organizuju regionalnu kampanju, s obzirom na to da je sasvim izvjesno da će se osloniti na bliskoistočno tržište.

– Izvjesno je i to da će naša promotivna kampanja i ove godine biti uglavnom digitalna. Budva, destinacija prepoznata po najposjećenijim manifestacijama u zemlji i šire, ove godine se mora, nažalost, kao i prethodne, prilagoditi aktuelnim epidemiološkim mjerama, posebno onima koje se odnose na mogućnost brojnijeg okupljanja – kazala je Liješević.

Ona je poručila da se mora poslati poruku stabilne cjenovne politike ali i poruka da se vodi računa o sopstvenom i tuđem zdravlju.

Potvrdu da ove godine očekuju veliki broj turista iz Ukrajine dao je vlasnik turističke agancije Pilon, Lolo Pjerotić.

Oni su sa turistima sa ovog tržišta poslovali i prošle godine tako da su jedna od rijetkih agencija koje su imale posla i minule sezone.

– Sezona će biti dobra, ali ne i sjajna. Najava ima, rezervacije su svakodnevne tako da čekamo – rekao je Pjerotić dodajući da samo treba odrediti mjere ulaska, i da Vlada ispuni najavljeno snižavanje cijena PCR testa za turiste. To bi umnogome privuklo više turista sa ovog područja.

Pjerotić smatra da turističkog uspjeha iz 2019. neće biti ni naredne tri, četiri godine.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...